Capitolul 3

24 2 0
                                    

Atunci cand am ramas singura cu gandurile mele a fost momentul in care realitatea m-a pocnit direct in fata ca un vant rece dimineata .Atunci am realizat tot ce se intamplase , iar sindromul meu anxios pusese stapanire asupra mea , asa ca in disperarea mea am trantit un scaun de geam , insa geamul nu s-a spart , am incercat sa distrug tot ce imi era in cale .Supararea , nervii , tristetea au preluat controlul meu si nici macar nu am observat ca altcineva intrase in camera pana cand mainile acelei persoane nu au ajuns in parul meu , era o femeie .Tot ce se intamplase azi m-a obosit asa ca nu m-am mai zbatut , nu am incercat sa scap , am urmat-o in directiile in care imi tragea parul si am iesit din camera , ajunsesem , iar in sala aceea in care se adunau toti .

-Seful a spus clar sa nu va mai aduceti distractiile aici , asa ca ce cauta asta in camera mea ? a zis tipa ce ma tinea de par

Seth s-a intors cand a auzit-o ca vorbeste a venit in graba in directia noastra .

- Jenny , da-i drumul ! i-a zis tipei

Intreaga atentie a oameniilor din incapere era acum asupra noastra .

- Nu pana cel care a adus-o nu recunoaste ! a spus ea

- Eu am adus-o , credeam ca esti plecata asa ca am dus-o in camera ta pana cand imi rezolvam treburile si nu este o distractie , asa ca da-i drumul ! a lamurit-o Seth si mi-a dat drumul , el m-a cuprins in bratele lui pentru a se asigura ca nu fug , ceva era ciudat , ma calmasem ,ma oprisem din plans, am ramas blocata acolo

A mai discutat ceva cu tipa agresiva , care si-a cerut iertare si dupa m-a condus la masina lui si a inchis portiera . A urcat si el in masina in locul soferului , ma uitam pe geam incercand sa nu plang , desi lacrimile asteptau sa cada , mi-a dat parul dupa ureche si mi-a mangaiat usor obrazul , am tras o gura mare de aer , si mi-am inchisi ochii , iar lacrimile au cazut , am inceput apoi sa plang , mi-am adus genunchii la piept si mi-am bagat capul intre ei si am plans , in timp ce Seth imi mangaia spatele , mi-a prins mijlocul si m-a tras la el in brate . Plangeam in pieptul sau cand a zis incet :

- Nu pot conduce , daca tu plangi , asa ca linisteste-te , te rog , o sa ajungem acasa si atunci putem sa stam si sa discutam problema !
- O spui ca si cum problema mea ar fi ca nu e inghetata la magazin, dar realitatea e mult mai dură, un asasin e pe urmele mele pentru ca am fost de fata cand a omorat-o pe prietena mea cea mai buna, s-ar putea sa nu imi mai vad tatal niciodata și sunt in masina cu un tip al carui maini sunt pline de sange , nu mai spun ca tocmai am fost intr-un loc unde probabil se antreneaza cei mai mari delicventi din lume , iar tu amice nu cred ca esti prea cuminte , simpla ta prezenta a speriat un grup de oamenii periculoși ! Deci pot spune ca totul e bine, nu ? Trebuia sa raman acasa in seara aia!
- Te-as minti daca as spune ca sunt baiatul bun si nu imi castig traiul prin metode chiar legale, dar nu am de gand sa iti fac niciun rau si nici oamenii de acolo, le-am oferit o casa unde sa locuiasca si o familie in schimbul suportului lor cand dau de belele si nimeni nu musca mana care ii hraneste, iar despre restul nu stiu ce sa iti zic , imi pare rau pentru prietena ta, mai ales daca era la fel de tanara ca tine si azi erai insotita de o femeie, era mama ta?
- Deci asta o sa se intample cu mine, o sa ma antrenezi ca sa te apar ? Am intrebat cu jumate de glas, speriata de viitorul meu, iar amintirile ce nu ma lasă noaptea sa dorm cu Julia moarta se derulau acum in mintea mea si nici nu ascultasem ce a zis ultima data
- Nu stiu ce se va intampla cu tine! A zis el ferindu-si privirea de a mea
- Mulțumesc, asta ma linisteste extraordinar de tare! I-am zis sarcastic
- Uite ce e , nu am gandit clar atunci , erau niste tipi pe care nu ii suport luandu-se de o fata draguta si lipsita de aparare si inainte sa imi dau seama eram gata sa imi scot pistolul si sa ii impusc pe toti , poate treaba ta o sa fie sa stai acasa si sa nu intri in belele, ne stim de aproape o zi si tot ce faci e sa iei bataie, deci crezi ca poti sa faci asta? Sa stai si sa nu intri in probleme?
- In caz ca ai uitat tu esti cel care are mainile pline de sange, de unde stiu ca nu o sa fi chiar tu cel care o sa ma bata?
- In caz ca ai uitat sangele asta e al tipului care te vrea moarta, asa ca ce zici de un multumesc si fara acuze cum ca as fi agresiv cu tine, da sunt in general un tip caruia ii sare repede tandara si ii place sa imparta pumni in stanga si in dreapta, dar nu as da niciodată in tine, intr-un final esti un copil de vreo 17 ani! A zis el si părea nervos, dar gura mea nu voia să taca
- Nu ti-am cerut ajutorul, poate era mai bine sa ma lasi sa mor atunci! Gura mi-o lase pe dinainte si regretam asta si am realizat ce prostie mare am spus cand s-a auzit cum usile au fost descuiate, iar Sete aproape rupea centura de pe mine în timp ce glasul lui tuna sa ies din masina.
Ma speriase felul in care tipase si ma aruncasem din masina pe iarba , iar acum accelerase si se grabise asa tare sa plece in cat nici nu a mai închis ușa. Eram in iarba, singura, plângând si asta pentru ca eu nu pot sa imi tin gura cea mare inchisa, nu aveam cea mai mica idee unde sa ma duc si nici ce sa fac cu viata mea, asa ca am inceput si mai tare sa plang ca si cum m-ar fi ajutat cu ceva, respiratia mi se accelerase de parca ar fi fost masina lui si vedeam doar negru in fata cand doua brate m-au cuprins , le recunosteam, ma mai salvasera astăzi odata.
- Nu o sa te las sa mori, iarta-ma, m-am enervat, nu am ajuns nici la coltul strazii cand am realizat ca nu pot sa te las aici! Mi-a soptit Seth la ureche si parea asa diferit de cel care parca voia sa ma arunce parca cu tot cu scaun din masina afara
Simteam ca mi se mai daduse o sansa asa ca l-am strans tare în brate incercand sa respir din nou bine, iar bratele lui m-au strans si mai tare ca și cum incerca sa lipeasca fiecare bucatica din mine la loc, iar in momentul ala stiam ca depindeam de el mai mult decat depindeam de aer.














M-am intors cu un capitol nou , stiu ca nu am scris de ceva vreme si imi pare rau !

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 05, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

female robberyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum