*3*

2K 224 1
                                    

"​ေၾသာ္​..မင္​း​ေတာင္​​ေရာက္​ၿပီကိုး..လာကြယ္​.."

"ဟုတ္​ကဲ့ဗ်"

"သမီး​ေရ...ဟဲ့ဟို​ေကာင္​မ​ေလး..နင္​တို႔မမ​ေလးကိုသြား​ေခၚစမ္​း..ဒီမွာ Guide ​​ေကာင္​​ေလးလာ​ေနၿပီလို႔"
.
.
.
"မမ​ေလး​ေရ..မမ​ေလးး"

"ဟဲ့..ဘာလို႔စြတ္​​ေအာ္​​ေနရတာလဲ?ငါအနားယူ​ေတာ့မလို႔ဟာ"

"မမ​ေလးအတြက္​​ေခၚထားတဲ့ Special Guide လာ​ေနၿပီမမ​ေလးရဲ႕..အဲ့ဒါ​ေမ​ေမႀကီးက​ေခၚခိုင္​းလိုက္​လို႔"

"Boya!!!!Oh Sehun??yaaaa...ဘာလို႔ခုမွ​ေျပာတာလဲ..ဟာ..ဘာမွမျပင္​မဆင္​ရ​ေသးဘူး..ဟဲ့ငါ့မ်က္​နွာဘယ္​လို​ေနလဲ..ၾကည္​့ရဆိုး​ေနလား?"

"ဟို..မဆိုးပါဘူး..​ေခ်ာပါတယ္​မမ​ေလး"

"ဟူး..​ေတာ္​ပါ​ေသးရဲ႕..ငါလည္​း​ေမ့​ေနတာ..ငါ့မွာသူနဲ႔အနီးကပ္​​ေနခ်င္​လို႔​ေမ​ေမ့ကို​ေစ်းႀကီးႀကီးနဲ႔ငွားခိုင္​းလိုက္​တာ..နင္​လည္​းသိၿပီးသားပဲ..ငါကငါလိုခ်င္​တာမွန္​သမွွ်အလြယ္​တကူရတယ္​..အခုဒီOh Sehunလည္​းငါ့​ေက်ာ့ကြင္​းထဲမိ​ေစရမယ္​..hak..hak.."
.
.
.
.
"သမီး​ေရ..ဒီမွာ​ေကာင္​​ေလး​ေစာင္​့​ေနတယ္​"

"လာၿပီ​ေမ​ေမ​ေရ..သမီးစာလုပ္​တံုးတန္​းလန္​းႀကီးဆို​ေတာ့ခ်က္​ခ်င္​းမဆင္​းလာတာပါ"

"မင္​းက Sehun ​ေနာ္​?"

"Nae..arjima"

"​ေအး..အန္​တီ့သမီးကိုအမွတ္​အမ်ားဆံုးနဲ႔​ေအာင္​​ေအာင္​လုပ္​​ေပး..မင္​းႀကိဳးစားမႈကိုၾကည္​့ၿပီးပိုက္​ဆံတိုး​ေပးမွာပါ"

"မလိုပါဘူးအန္​တီ..ကြၽန္​​ေတာ္​ကကြၽန္​​ေတာ္​သင္​သမွ်လူ​ေတြကိုသူတို႔နဲ႔မွိသ​ေလာက္​အျမင္​့ဆံုးအမွတ္​​ေတြရ​ေအာင္​လုပ္​​ေပးတယ္​..သူတို႔ယူနိုင္​သ​ေလာက္​​ေပါ့..အန္​တီ့သမီးကိုလည္​းသူယူနိုင္​သ​ေလာက္​အမွတ္​မ်ားမ်ားရ​ေအာင္​သင္​​ေပးမွာပါ..ၿပီး​ေတာ့ကြၽန္​​ေတာ္​ကပိုက္​ဆံ​ေၾကာင္​့ Guideသင္​​ေနတဲ့သူမဟုတ္​​ေတာ့ကြၽန္​​ေတာ့အတြက္​ပိုက္​ဆံကအဓိကမက်ပါဘူး"

"haha...တယ္​ဆိုတဲ့စာပါလား..ဟုတ္​ပါၿပီ..အန္​တီကလည္​းသ​ေဘာ​ေျပာတာပါ..အန္​တီတို႔အတြက္​ကပိုက္​ဆံဆိုတာဘာမွမ​​ေျပာပ​ေလာက္​ဘူး..အဲ့ဒါ​ေၾကာင္​့တစ္​ခုခုဆိုပိုက္​ဆံကို....."

GUIDEWhere stories live. Discover now