Perspectiva Mara
Stau pe pervazul camerei mele uriașe și ma uit la cer.E noapte.Stelele și luna au o strălucire fantastica care te umple de melancolie. Îmi amintesc ca înainte ca tata sa devina procuror iar mama judecător eram o familie normala și iubitoare.Când ai mei m-au născut erau foarte tineri. Când aveam 3 ani tata a devenit procuror.Mama lucra l-a o cafenea.Eram bine cu banii dar nu neapărat bogați.Pe atunci totul era bine.Ma jucam toată ziua prin parc, îmi făceam prieteni noi.Când am împlinit 9 ani mama a devenit judecător. Viata mea s-a schimbat radical în scurt timp.Din părinții înțelegători care mereu își făceau timp pentru mine au devenit niște înfumurați bogați care nu ma lasă să umblu cu normalii. Revenind la prezent,mâine am un concurs de gimnastica important.MIE nu îmi pasa de premiu. Părinții vor sta acolo doar o zi din șapte. O sa îmi fac prieteni.Urăsc fufele și sunt obligata sa ma comport ca una!În realitate sunt diferita!Vocea pițigăiata a mamei ma trezește din gânduri
-Mara, scumpo, ți-ai făcut bagajele?
-Da,mama
-Ok, nu uita, mâine trebuie sa câștigi! Nu fa de ras numele familiei noastre,ai înțeles?!!
-Dahhh.spun eu dintr-un oftat.Mai bine ma pun la somn, mâine am nevoie de energie.
*dimineață *
Ma trezesc din cauza alarmei. Îmi i-au niște ginsi negri, un maiou bleumarin cu gri și pun în bagaj și ultimele retușuri. Doamne, am uitat sa ma prezint! Sunt Mara dar mi se spune Mar și vreu o prietenie sincera.
Merg împreună cu părinții mei la autobuz. Ma așez în spate cu părinții mei,ma uit pe fereastra autobuzului și o vad pe Katy cum urca. Când ușile se deschid o petala de trandafir roșie zboară exact în palma mea.Se asorta cu ochii mei. Sunt albaștri -negri pe margine și roșii sângerii pedinauntru.Suna ciudat,nimeni nu știe cum de sunt asa dar ehh...Perspectiva Katy
Era ultima luna de scoala iar concursul de gimnastica ritmica se aproprie.. Iar rivala mea cea mai mare Mara (Mar cum ii spun prieteni..) sa inscris si ea doar pentru ca vrea sa imi demonstreze ca e mai buna decat mine.. Ok si da e mai buna.. Ce? Oricum nu imi pasa, ma duc sa imi fac prieteni si experiente noi..
Da deci eu sunt o fata cu parul roscat aprins, ochii de un negru-bleu inchis ca cerul noaptea cand stelele nu stralucesc iar luna se vede printre nori, iubesc culoarea ochiilor mei!
Azi e sambata deci de dimineata m.am imbracat cu o rochita fara bretele,neagra,pana la genunchi si cu volanse, o pereche de bascketi albi ,un medalion alb cu familia mea(inauntru), cercei nu port ca nu imi plac, in schimb port un inel cu o jumatete de inima(e din argint).. Azi am luat.o pe Sia(tigrul meu negru cu dungi albe si cu ochii ca a mei, am primit.o la varsta de 5 ani si de atunci o tot am da eu am 17 ani..
Ok maine e ziua concursului si abea il astept!
Chiar daca stiu ca Mara va castiga nu ma dau batuta ;) incercarea moarte nu are , a da era sa uit pe mine ma chama Katy, Kat imi zic prietenii!
Seara sa lasat deja asa ca ma duc acasa cu Sia..
Dupa ce mi.am facut un dus si m.am schimbat in pijamale am iesit putin pe terasa.. ( am o casa cu 2 etaje, etajul unu e al meu iar celalat e de oaspeti..)
- Eu cu Mar.. Scuze Mara. Vom fi vreodata prietene? Ii spun lunii plini de pe cer inconjurata de stelele stralucitoare..
O petala de trandafir negru zboara la mine in maini.. Era asa ciudat.. Se asorta cu ochii mei.. Am luat.o si am pus.o pe noptiera de le geam unde batea lumina lunii..
Ceasul suna la 6 ma riduc din pat plina de energie imi iau hainele de gimnastica si ma duc la dus,dupa dus mi.am luat o pereche de ginsi negri, un hanorac alb si bascketi toti albi. Parul mi l.am prins intr.un coc mi.am facut repede bagajul pentru calatoria la Londra.. Am luat lesa si pe Sia si am coborat jos unde ma asteptau parintii, iar pe masa erau o groaza de clatite cu nuttela!! Yam le iubesc.
- Neata! Le spun indreptandu.ma catrecaltite si sucul de portocale proaspat stors
- Neata Printesao ! Au spus amandoi in cor
Mama e o femeie inalta cu parul de un roscat-portacaliu, ochii caprui, si un zambet foarte foarte cald, e la moda nu am ce spune .
Tata e un barbat putin mai inalt decat mama cu parul blond auriu, ochii negrii, si mereu la costum pentru ca e avocat! Mama e coafeza!
Da am mancat toti la masa iar Siei i.am dat o bucata mare de carne de caprioara preferata ei!
Dupa ce am mancat jos ne astepta autobuzul..
Mara era pe ultimele locuri cu parintii ei.. Parinti ei "perfecti" bine nu am ce zice, tatal ei e procuror si mama ei judecatoare..
Mereu mi.am dorit sa fim prietene.. Pacat ca nu a observat..
CITEȘTI
Change for Situation(CreepyPasta)!
HorrorAici este vorba despre.. Viata a doua dusmance care vor sa fie prietene, dar nu stiu asta.. Iar dupa.. Accidentul teribil.. Viata li se schimba complit.. Devenind criminale profesioniste. Care se intalnesc din intamplare cu cei din CreepyPasta... s...