TYLER
"Damn it. I loved her so much, Then this is all she would pay me back?!" He said at ininom ang pangatlong bote.
We we're just listening to him. Kailangan niya ng kasama. He's so broken because of a girl or i should say a playgirl named Ariesa Kathleen Cortes. I don't know why. Iba rin kasi mag-mahal ang isang Wade Evans.
I'm Tyler Justin Mendoza. Eighteen years old. We're here at the bar with Wade. Broken nga kasi.
Ariesa was the first girl who broke Wade's heart. I might not know her but i definetely know she's a 100% playgirl.
"Nakakaputa! Lahat ng pwedeng gawin, Ginawa ko. Pero ano 'to!? Pinangakuan ko pa siya ng kasal. B-but why...!" Sigaw niya ulit. He's drunk. Alam ko 'yun.
"Wade, You better go home. You're drunk." Jason said to him. "Oo nga, Wade." Pag-sang-ayon ko.
"No! I'm still not drunk.." Sabi niya. I sighed. "Wade, Tama na kasi." Pilit ko.
"I'll stop drinking but there's one condition." He said. What is it?"What?" I asked. "I-revenge mo sa'kin si Ariesa. Make her fall for you for 100 days. Then break her heart. You have to do what i said, Kundi, Mapapatay kita." Sabi niya. "I don't think i can do it, Wade." I said. I'm no heart breaker.
"Well, okay. Madali akong kausap, Magpapaka-lunod nalang ako sa alak." Sabi niya that made me want to say 'Okay! I'll do it.' But i have to think.
Ugh. "Okay. Fine! I'll do it." Damn. Nasabi ko na. Tch.
"Good." Sabi niya at tumigil sa pag-inom.
For pete's sake, I can't do it. Never!
--
A/N: Short update. ♡
BINABASA MO ANG
Revenge for the Playgirl
Novela Juvenil"Damn her. I will surely let you pay for this, Ariesa Kathleen Cortes!" -- Revenge for the Playgirl All Rights Reserved. © queenayssxo