Berk'in ağzından
Su herkese dışarı fırlatıp kapıyı üstlerine kapattı bir hışımla arkasına dönüp "Eveeeeettt şimdi sıra bedel ödemeye geldi Berk beyy" dedi ve ellerini ovalamaya başladı bu kız ne içiyodu neyin kafası bu "Kızım neyin kafası bu?" Alay eder gibi tam istediğim ses tonu buydu işte. Su üzerime doğru geliyodu bi anda kalbim hızlandı yoksaa yok canım ' hayır sen Berk'sin oğlum kimseye aşık olamazsın kendine gel ' kendi kendime konuşurken Su hala üstüne geliyordu. "Ne yapcaksın fındık kadar boyunla ?"Su'yun ağzından
"Fındık kadar boyum olabilir pislik ama viniyi seven koskocaman bi yüreğim var ... Off ne diyorum ben ya neyse bak sana bedel edeceksin demiştim bana boşuna nam-ı değer 2. Haluk Mertoğlu dememişler"
Bana salak salak bakıyodu hani böyle 1. Sınıfa giden bi çocuğa o lanet matematik dersini anlatırsın ya işte tam o bakış.
Yavaş yavaş Berk'e yaklaştım tam altına tekme vuracaktım ki ayağım kaydı ve olamaazz hayır ya bu hiç olmamalıydı Berk'in üstüne düşmüştüm "Bedelim bu olacaksa kabul ama böyle ulu orta olmaz bak oda orda" ya ben böyle hayal etmedim off yapıştırcaktım tekmeyi işte ne güzel sonra video çekip internete koycaktım. Tam o arada kapı açıldı ve hepsi bi ağızdan "OHAAAA! "Diye anırdılar pislikler "Oha Su bedel diye bahsettiğin bu muydu çüş kızım kendine gel" off işler bayağı iç içe girdi Mert ve Can aralarında "Oğlum biz daha önce davrancaktık ya Berk'le Su olmadan önce Benle Deniz vardık ya" ben bittim resmen "Kalkmayı düşünmüyosun galiba yerin rahat gibi" off hakikaten ben niye bu mahlukatın üstündeyim "Of kalktık be "
*******************
İşleri nasıl toparlayacağımı düşünüyordum şimdi her ne yaparsam yapayım Berk'in dilinden kurtulamazdım. Off Su off sen naptın
"Oğlum burası ne kokuyo lan "diye bağırdım tabii tuvalette olduğumu unutmuşum utançtan tuvalete fırladım resmen .
"Suu "
"Neee"
"Çık artık" offf neyse artık kapıyı açtım. "Hadi gel salonda konuşalım" niye sırıtarak konuşuyo bu mal "Sırıtma mal oğlu malın çocuğu geliyom işte pislik" salonda resmen gelnel kurul toplanmıştı "Ooo genel kurul toplanmış bakıyorum da"
"Yaa evet senin bana nasıl sırılsıklam aşık olduğun bugünün konusu" Allahım herkes sırıtıyo öldürcem bunları " Allah allah ben sana aşık mıymışım benim niye haberim yok? Off sırıtmayın valla hepinize bedel ödetirim" ben ne dedim Allahhhh "Kızlara da mı ?"
"Bence sen yine Berke ödet Su"
"Ya dilim süyştü" Masal'ın yanına oturdum herkes susmuştu biz aynı ortamdayız ve ses çıkmıyo hep kıyamet alametleri bunlar bak söyliyim .
*******************
Evet bu bölüm de Bu kadardı biliyorum bu bölümde kısa olduğu fakat artık derslerimiz yoğunlaştı için pek fazla kitaba dikkatimizi veremiyoruz kusura bakmayın ama elimizden geldiğince yazmaya çalışıyoruz-Eylem
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öküzler federasyonu
Humor3 tane çocukluk arkadaşı kız başka bir şehirde aynı okulu kazanmışlardır.Ve bu kızların tuttuğu evin karşısındaki eve 3 tane taş çocuğun taşınması üstelik aynı sınıfta olmaları tesadüf mü yoksa kader mi???Aralarında neler yaşanıcak merak ediyorsan...