1.O kendiyle gurur duyuyor ve kendini olduğu gibi kabul ediyor. Değiştirmek istediği bir özelliği olmadığını söylüyor.
2.Çok iyi bir tarzı var ve süslenmeyi çok seviyor.
3.Çok mutlu bir insan ve çevresinde olan insanlarında her zaman mutlu olmasını istiyor.
4. Hala çocuksu bir yanı var ve oyuncaklara bayılıyor.
5. Çevresinde olan insanları güldürmeyi çok seviyor ve onlara komiklikler yapıyor.
6.Konserlerini, bir sürü daveti ve oyunculuğu aynı anda idare edebiliyor.
7.Köpekleri çok seviyor.
8. Yemek yapmayı çok seviyor. Özellikle sevdiği tatlıları yapmaya bayılıyor.
9.Festivallere katılmayı ve tatile çıkmayı çok seviyor
10.Onun çok komik olduğundan daha önce bahsetmiştik ama o gerçekten komiklik yapmaktan çok hoşlanıyor.
11.Arkadaşlarına karşı her zaman çok tatlı ve dürüst olduğu biliniyor.
(Merhaba !!!
Bugünde Ariana Grande istendi. Bende Ariana Grande hakkında bulduklarımı yazdım.Daha önceki bölümde dediğim gibi istediğiniz veya hakkında bilgi sahibi olmak istediğiniz ünlüleri söyleyebilirsiniz . Birsonra ki bölümde Taylor Swift istendi onun hakkında yazacağım .Daha sonra ki bölümde istediğiniz ünlüleri bana söyleyin...Bu arada multimedyada Ariana Grande'nin sevdiğim bir şarkısı var dinleyebilirsinizz....)