Epilog

867 85 18
                                    

O tři dny později...

Seděla jsem u svého psacího stolu doma, v malém městečku kousek od Basingstoke. Rodiče už se na mě nezlobili, nepatřili zrovna k úzkostným typům. Táta na mě nebyl naštvaný vůbec a mamku to přestalo bavit už včera dopoledne. Stejně ale nejsem úplně v pohodě. Mám vztek na Sherlocka. Jak mohl být tak lhostejný a chladný!? Ani se se mnou nerozloučil....
V tom okamžiku mi dorazí e-mail. Nevím od koho, ale nedočkavě ho otevřu.
Milá Elizabeth,
mrzí mě, že to dopadlo takhle, ale jistě si uvědomuješ, že by na to Mycroft a rodiče dříve či později stejně přišli. Možná, až dostuduješ, bychom mohli zase spolupracovat, co myslíš?
Tvůj bratr Sherlock

Zírám na obrazovku neschopna slova. Co to má proboha znamenat. Takhle otevřeně se Sherlock přece nechová...
Než stihnu dokončit myšlenku, blikne na počítači ještě jedna nová zpráva:

Promiň, John říká, že jsem se zachoval špatně. Ten druhý (nejspíš neskutečně patetický) mail psal M. SH

Propuknu v hlasitý smích.

Tak, to je všechno. Moc všem děkuju za podporu (mimo jiné Jullife , JinxPhoenix00 a EliskaElis) každá hvězdička mi rozzářila život :) Doufám, že se vám případ líbil a že jsem alespoň trochu vystihla Sherlocka podle vašich představ (ale to snad ani nejde, zavděčit se všem, že?). Mám se pustit do další povídky? A o čem by měla být?
Vaše Lizzie

The Other Holmes Girl- BBC Sherlock FFKde žijí příběhy. Začni objevovat