Nehoda 🚘

76 1 2
                                    

Vzbudí mě zvonek a tak kouknu na hodiny a tam 7 večer. Pomalu se zvedám protože mě stále bolí třísla a jdu ke dveřím kde před dveřma stojí Sebastián. Usměju se a políbím ho a řeknu ať jde dál. Sebastián si sedá do kuchyně a začíná mluvit " Eleanor konečně tě vidím,jsem rád že zůstáváš tady a tak proto to musíme oslavit. Obleč se a jedeme na menší výlet." Já celá zničena pomalu odchazím s kuchyně tak aby mě Sebastián neviděl že mě bolí ze včera třísla,oblékám se a pomalu scházím schody do kuchyně když v tu vchází do chodby Sebastián a vidí mě jak jdu a hned se ptá "Ale copak Eleanor? Tebe snad něco bolí ze včera .?" Směje se a já jen odpovídám "Kam že jedem? Musím být brzo doma." On se jen usměje a řekne "Neboj se,ale teď už pojď" já tedy jdu ven a vidím nádherné auto a co mě víc překvapuje je že bude řídit Sebastián, nedá mi to a jak sedíme v autě ptám se "Ty máš řidičák, a umíš řídit?", Sebastián startuje a v klidu odpovídá "No jasně že umím řídit ,teď pojedeme na mé oblíbené místo do Metteweru". Cesta trvala asi hodinu za tu dobu bylo v autě neustále ticho a hrálo jen radio,dojeli jsme na místo vyšli jsme s auta a šli trochu lesem a pak se objevila lavička a velké jezero. Tam jsme si sedli a Sebastián vytáhl šampaňské a dvě skleničky.
--------
Sebastián začal povídat jak je rád že nikam nejedu a jak mě miluje bylo to strašně romantické. Jen sem na něho koukala a poslouchala jsem jak krásně mluví,a dívala se mu do těch krásných oči. Pak jsem se zvedla a pošla k jezeru a stála a koukala na úžasný západ slunce a Sebastián mě ze zadu obejmul a potichu mi zašeptal do ucha "Miluji tě Eleanor,si první člověk který tu semnou je. Vždy jsem tu sám a přemýšlím tady. Nedovedu si představit co bych dělal kdyby se ti něco stalo. Měníš mě Eleanor." Já mu odpovídám "Taky tě miluji Sebastiáne,ale musíme už jet musím domů,ale je tu nádherně."
------
Odjíždímé a po cestě zpět si povídame o dětství a o budoucnosti. Když říkám Sebastiánovy že chci 2 chlapečky a chci aby byli po něm tak se Sebastián začína smát a koukat na mě a odpovídá "Já chci dvě krásné holčičky a aby byli po tobě." V tu se smějí a jak kouknu do předu vidím naproti nám auto. Zařvu jen "Sebastiáááne" a auto se smykem padá do příkopu a já se bochnu do okna a omdlívám...
-------
AHOJTE NA FOTCE AUTO SEBASRIÁNA TAK CO LÍBÍ? CHTĚLI BY JSTE TAKOVÉ? VŠE DO KOMENTÁŘŮ TAK DALŠÍ ČÁST SNAD SE BUDE LÍBIT. DNES JE TROCHU SMUTNÁ ALE JEŠTĚ TO BUDE ZAJÍMAVÉ ,MÁM SPOUSTU NÁPADŮ TAK SNAD SE ZVÝŠÍ SLEDOVANOST. MILUJÍ VÁS :****

Bojím se, že tě stratím ...Kde žijí příběhy. Začni objevovat