/DÜZENLENMİŞTİR/
İyi okumalar ^^
***
17.Bölüm(Ne Ne Ne Neden?)
"Hı?"
"Kızım, canım nasılsınız? "
" İyiyiz anne. Siz? " dedim esneyerek.
"İyiyiz canım merak etme.Hiç ziyarete gelmiyorsun kızım? "
" Gelirim anne. En kısa zamanda gelirim. " tekrar esneyip konuştum.
" Tamam en kısa zamanda gel. " dedi. Muck sesinin ardından dıt dıt dıııt.
Annem haklıydı. Ne zamandır onları ziyarete gidemiyordum. Annemler İstanbul 'dayken biz İzmir'deydik (İzmirliler? :D) Özlemiştim onları.
" Ben geldiim! " Odama girerken birde elindeki küçük oyuncak davula (nerden buldu bunu????) vuruyordu.
" Vurma şu davula! "
" Neden? "
" Ne Neden? "
" Ne Ne Neden? "
" Ne Ne ne neden? "
" Ne Ne ne ne - "
Bağırarak sözünü kestim. " Yeter! "
" Noluyor burda ya? "
" Günaydın. "
" Tünaydın. " gülümsedi. " Saat bir oldu. " Beril'e gözlerimi devirdim. Olabilir. Neden olmasın? Bir yani çok geç sa-spor okulu!! Dünde gitmemiştik.
"Kızlar, spor okulu?"
"Bir saat var. Hazırlanıp gidelim. " Dedi Beril.
" Aslında bugün gitmesek iyi olurdu. "
Diye bir fikir öne sürdü Ada ve devam etti. " ÇFB'de gitmiyor. "
Biz ÇFB diyoruz da onlar ne diyor acep? ABA mı?" Ne alaka? " dedim Ada'ya bakarak.
" Onlara ne zamandır süprüz yapmıyoz. " dedi Ellerini ovuşturup haince bakarak.
" Aklında ne var? "dedim kurnaz bir şekilde sırıtıp.
" Maalesef aklımda bir şey yok. " dedi gülümsemesini de anında yüzünden def etti.
" Ama n'apıcaz ki? " dedi. Beril'de konuşmamıza dahil olmuştu.
Aklıma gelen şeyle başımın üstünde bir ampulün yandığını hissettim. Planımı hemen kısa bir özet geçtim.
" Bak bakalım hangisi kurbanımız olacak? " dedim pencereyi başımla işaret edip.
" Kurbanımız ; Furkan. " dedi Ada ardından sinsi sırıtışıyla yanıma ulaştı.
" Araç gereçleri ben hallederim."
"Yapmasak mı ya? " Of be Beril! Bir bozmayın şu ambiyansı kardeşim ya!
" Yapıcaz. Geri dönüşü yok artık. Girdik bir alamete gidiyoz kıyamete! "
Gözlerimi kısıp ÇFB'nin evine gözlerimi kısarak baktım.
" Haydi yapalım şu işi! "
* * *
" Kızım biz bu kadar düşündük de eve nasıl giricez ya? " dedi Beril.
Bizi kaygılandırmaktan başka ne işe yarıyor bu be?
" Of be! Ciyaklama bi! Bu salakuslar nereye koyar anahtarı? Saksıya! "
" Şimdi bizde mi salakusuz, Ayça? " Ada kaşlarını çatarak bana baktı.
" Biz niye salakus oluyoruz be!? " diye saçma sorusuna cevap verdim
" E bizde anahtarı Saksıya koyuyoruz ya! "
Beril Ada'ya hak verircesine başını aşağı-yukarı sallayıp " Haklı kız, dağılalım. " deyince yüzümü buruşturdum.
Allah seni ne etmesin ya!
" Kesin be! " Saksıya elimi daldırıp anahtarı aldım.
Kapıyı açtıktan sonra parmakuçlarımızda salona doğru ilerlemiştik. Güzel.. Furkan horul horul uyuyor. Ah be Fruko! Belki bundan bir yarım saat sonra uyumuş olmana lanetler okuyacaksın. Ya da bize belalar..
" Elimi Ada'ya doğru uzattım. "
İşte tam o sırada hiç yeri olmayan o sözleri söyledi.
" Ne vereyim abime? "
" Ver bir şeyler Ada. Ver bir şeyler. "
" Of gidelim bence ya! " Beril'i görmezden gelip Ada'nın elime verdiği siyah boyayı alıp Furkan'a döndüm.
" Şimdi! Seni biraz erkeksileştireceğiz Fruko'cuk! " elimdeki boyayla önce bir bıyık çizdim.
" Ne dersin Ada parçası? Nasıl oldu Fruko'muz? "
" Güzel ama yetmez. Ver bakayım şunu bana. " demesinin ardından elimden boyayı kapıp beni kenara ittirdi. Ada direk boyayı kaşlarına getirerek kaşlarını tek kaş haline getirmişti.
" Bir eksik var sanki.. " dedik Ada'yla aynı anda eserimizi incelerken.
" Pembe boya! " Ada hemen pembe boyayı çıkarıp yanaklarını boyadı.
Böyle çok... Bir ölüp gelsem diyesi geliyor insanın şu tipi görünce yani!
" Kızlar! Berkay geldi!" Beril'in panik sesiyle hemen toplandık. Koşarak kapıya gidip açtığımızda karşımızda Berkay duruyordu.
Üçümüz birden onun üzerine saldırıp yere düşürdükten sonra eve aceleyle girmiştik.
Furkan ağzımıza etmese bari!
***
Baya oldu lan. Özür dilerim kafası güzel olan mümin kardeşlerim. Ne zamandır bölüm ekleyemediğimin farkındayım. Benim 70 kişilik düzenli bir okuyucu kitlem var. Az olabilir. Ama 70 kişi yani. Siz burda okuyorsunuz benim bölüm yüklemek sorumluluğum tabi ki. O yüzden tekrardan özür diliyorum. Ve arkadaşlar şu 60-70 kişi düzenli bir şekilde okuyor bir kaç yorumu çok görmeyin lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kafan Mı Güzel?
HumorAyça, Ada ve Beril'imizin komik halleri ile size güzel bir yolculuk sunarken ayriyetten Çağatay, Furkan ve Berkay da bize eşlik ediyor. Lisenin başlarından beri birbirlerine düşman kesilmiş bu iki grup. Düşmanlıkları komik bir hal almış bu altı insa...