На сутринта в мислите на Памела:
Събудих се още с първите слънчеви лъчи.Болката между краката ми, ми подсказа ,че щом се обърна ,за да видя човека който ме бе прегърнал щях да съжаля.Все пак го направих.Обърнах се и видях спокойното лице на Хари.Браво Памела...как можа?Да спиш с бившия си под носа на годеницата му?Толкова ниско ли падна?Но пък беше толкова хубаво.Мамка му накара ме да свърша четири пъти.
Вдишах от аромата на Хари след което станах внимавайки да не го събудя.Влязох в банята измивайки очите си и размазалия се грим.Пооправих малко косата си и измих зъбите си с четката на Хари.Влязох в стаята отново и съблякох тениската.Обух бикините и сутиена си и облякох роклята си.Огледах се за обувките си и ги зърнах точно до ръба на спалнята.Взех чантичката си от стола и се запътих натам.Взех обувките и се приближих до Хари.Оставих лека целувка на устните му и излязох.Слязох тихо по стълбите,за да не събудя него или Селест.Излязох и притичах боса до колата.Качих се и потеглих към вкъщи.Към реалността.Там където не можех просто да си легна с Хари и да мисля че в това няма нищо грешно.Чувствах се като курва.Еднодневка.За една нощ.Или по-скоро като любовница.Напуснах къщата рано сутринта на пръсти,за да не ме хване съпругата.
Боже Памела какви ги мислиш?И мислеше ли изобщо снощи?Мислеше ли кагато го остави да си играе с тялото ти.Да те докосва..да те влудява.Не.Не мислех.Просто се оставих на желанието.Щом стигнах къщата паркирах отпред и отново без обувки влязох в къщата,изкачвайки стъпалата тихо.Влязох в стаята си,заключвайки вратата.Хвърлих обувките си до дивана,а чантата върху масата и се запътих към банята.Влязох пускайки роклята и бельото с в коша за пране.Вързах косата си и влязох в кабината Взех си дълъг,горещ душ.
Спрях водата и облякох белия си халат.Влязох в дрешника си вземайки си бельо,бели шорти и черен прилепнал потник.Облякох се и отидох до тоалетката си.Почистих лицето си и разплетох плитката.Сресах косата си и се хвърлих върху голямата спалня.Влязох под завивките и се завих през глава.
Ама и ти ги вършиш едни Памела.Пуснах си тиха музика от телефона и затворих очи....
След 3 седмици:
Събудих се от гадене.Станах веднага и изтичах боса в банята.Наведох се над тоалетната чиния и изкарах всичко което се намираше в стомаха ми.Пуснах водата,седнах облегната на шкафа и изчаках докато гаденето премине.Станах внимателно и се запътих към душ кабината.След кратък душ влязох в стаята си.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Under your control
Hayran Kurgu- Все още ли не помниш какво стана снощи?- попита ме той измежду целувките. Поклатих отрицателно глава, като поредния стон напусна устните ми без разрешение. - Нека ти припомня.