IDENTITY

178 22 2
                                    

CHAPTER 16

Mereka segera mengangkat Jackson yang berada bawah timbunan rangka2 reput.

JAEBUM:
Ya Jackson-ssi!! Wae gaerae??

JACKSON:
Malam tadi aku nak pegi tandas, tetiba ada mcm org tarik aku sampai jatuh.

BAMBAM:
Apa??? Ada orang tarik kau? Sape.

JACKSON:
Molla//menggeleng//. Sebab gelap masa tu. Jap. Mark hyung ada x?

JAEBUM:
Tak ada. Aku dah cari dia dah tadi. Kenapa, ko nampak Mark hyung ke?

JACKSON:
Tak pasti. Sbb masa aku jatuh tu, Aku nmpak cam Mark Hyung. Tapi dia pegi kat sana.//menunjuk ke arah pintu//.

BAMBAM:
Pastu, ko tak panggil dia??

JACKSON:
Masalahnya, masa aku panggil nma Mark hyung, suara aku tetiba tak kluar. Aku nak bangun pon x boleh. Macam ada tahan aku.

...........

YUGYEOM:
Hyung!! Yugyeom dah siap ni. Jom la turun bawah.

JIYOUNG:
Jom la. Youngjae~ tak yah la tido lagi. Dah bangun jom. Kita kene kluar dari sini.

YOUNGJAE:
Arasso. Jap, nak mengeliat dlu.//lalu bingkas bangun.//

Mereka pon kluar dari bilik tersebut.

..........

BAMBAM:
Apa!! Kau tak boleh bangun. Ee... Tempat ni berhantu kot. Sbb, Jackson hyung kene timbus ngan rangka2. Mungkin rangka2 tu benda yang pegang kau malam tadi kot.

JACKSON:
Entahla. Pastu mcam mna ni?? Nak Cari Mark hyung ke.

JAEBUM:
Pintu ni berkunci la.//cuba membuka pintu tersebut.// Tak pe, kita kene berkumpul dulu. Tunggu Jiyoung ngan yang lain turun. Baru kita bincang macam mna nak cari Mark hyung. Arasso!!









IDENTITYWhere stories live. Discover now