Στο γήπεδο αυτή τη φορά ο Κ. έχει μαζί του και τον Μήτσο. Τρέχουν πλάι πλάι χωρίς να μιλάνε, ο καθένας βυθισμένος στον δικό του μικρόκοσμο. Ο Κ. φοράει τα ακουστικά του, ενώ ο Μήτσος, κουρασμένος, μάταια προσπαθεί να κρατήσει τον ρυθμό.
«Δεν αντέχω άλλο, σταματάω» του λέει και ανασαίνει βαριά. Ο Κ. δεν του δίνει σημασία. Συνεχίζει μόνος του για άλλους πέντε γύρους και μετά πηγαίνει δίπλα στον αδελφό του, που λαχανιασμένος ακόμη πιάνει το σημείο της καρδιάς του.
«Εσένα κάποτε δε σε προλάβαινα, τι έγινε τώρα; Δε στο έλεγα ότι το παλιοτσίγαρο θα σε καταστρέψει μια μέρα; Ποια καλύτερη απόδειξη απ' αυτό;» του λέει ο Κ. και του δίνει ένα χτύπημα στην πλάτη.
«Όρεξη έχεις μου φαίνεται» του απαντάει «έχω να τρέξω κάτι χρόνια, λογικό είναι».
Ο Κ. όντως έχει διάθεση να τον πειράξει. Είναι από εκείνες τις φορές που ενώ ξέρει πως πρέπει να σταματήσει, κάτι τον ωθεί να γίνει ακόμη πιο ενοχλητικός.
«Το αγόρι σου δε σου λέει τίποτα; Αλλά και τι να σου πει; Θα του αρέσει και εκείνου σίγουρα το κάπνισμα, φαντάζομαι ειδικά οι πίπες».
«Είσαι τελείως μαλάκας, τελείως όμως. Γιατί δεν κοιτάς τη δική σου ζωή, ρε; Είσαι πιο άντρας από εμένα; Δε νομίζω. Εδώ δεν μπορείς να την πέσεις σε μια γκόμενα ανοιχτά και να της πεις ότι τη γουστάρεις. Τι; Επειδή βρήκες τη Ντι καλόβολη για φίλη να σε ανεβάζει ψυχολογικά, νομίζεις είσαι κάποιος; Ότι τι; Είσαι περισσότερο ευτυχισμένος από μένα;»
«Είδαμε και την ιστορία με τη γριά σου πώς πήγε. Τι δηλαδή; Είσαι εσύ ευτυχισμένος, επειδή κάνεις ότι πιο ακραίο υπάρχει; Νομίζεις στα ακραία είναι η ευτυχία; Πότε άρχισαν να σου αρέσουν οι άντρες, θα με τρελάνεις;»
«Ποιο είναι το πρόβλημά σου, θέλεις να μου πεις; Γούσταρα να πειραματιστώ, πάνω σου πειραματίστηκα; Ενήλικας δεν είμαι;»
«Εγώ σαν αδελφός σου έπρεπε να σου δείξω τον σωστό δρόμο».
«Βρες πρώτα τον δικό σου σωστό δρόμο και μετά τον δείχνεις και στους άλλους. Μαλάκα, ε, μαλάκα» του λέει ο Μήτσος και φεύγει κατακόκκινος απ' το γήπεδο. Νιώθει να ζαλίζεται, όλα γύρω του γυρίζουν. Για λίγη ώρα, όλα μαυρίζουν. Γονατίζει. Ο Κ. δεν έχει βγει ακόμη απ' το στάδιο. Παίρνει μια βαθιά ανάσα και ξαφνικά όλα επανέρχονται στο φυσιολογικό.
YOU ARE READING
Dilemma
RomanceΔυο άντρες, μια γυναίκα. Δυο γυναίκες, ένας άντρας. Δυο αδέλφια. Φιλίες μετέωρες. Εκείνος ή εκείνος; Εκείνος ή μια φιλία σημαντική; Σεξ ή κάτι περισσότερο; Αδέλφια ή αντίζηλοι; Σχέση ή μήπως μια αγκαλιά στον εαυτό μου; Κάθε μέρα και ένα κεφάλαιο, κ...