BAB 8

34 5 1
                                    

'KRINGG' 'KRINGG'

Jay's pov

Aku bangun dari tidur dan tengok jam sekarang pukul 2 pagi tepat. Apa la aku bangun awal pagi ni. Aku tidur balik tapi kedengaran bunyi phone 'message' Aku tengok and then baru teringat pagi ni nak jemput Faz dari airport. Aku tengok message tu daripada Imran.Aku masukkan password aku then terus balas message dia.

____________________________________________________________________________________

Imran ^_^

Imran

< Jay wahai sleeping beauty bangun, kita kene pergi 
jemput Faz yang sebentar lagi akan mendarat di 

KLIA 2. 

<BANGUN JAY BANGUN!!!!!

<BANGUN JANGAN TAK BANGUN.

<HAHAHAHAHAHA.

Jay

EEEEIIIII IMRAN APE KAU NAK!!!!>

KERJA NAK KACAU ORANG JE.>

OKAY AKU BANGUN, FINE! KAU JANGAN LEWAT!!>

Imran
<Okay aku takkan lewat:)

<Bye nak siap, i'll be waiting for you my dear.


____________________________________________________________________________________

LOL. kata kata terakhir dia buat aku lagi malas nak bangun dan bersiap tapi disebabkan member balik ke tanah air mana taknya nak jemput. Aku bangun dari katil and terus menuju ke tandas. Aku berpakaian kemas dan bertudungkan bawal terus turun ke bawah dan menuju ke dalam kereta. Pak cik Faizal sudah menunggu aku di luar. Stop pertama di rumah Nia, next rumah Adam and then rumah Imran. Dah angkat semua, pak cik Faizal terus ke KLIA 2. Aku tidur kejap sebelum sampai and then sampai je kitaorang terus ke tempat menunggu. Beberapa minit kemudian, Bell sampai.

"Guys jom makan dulu nak?" tanya Bell.

"Jom ah. Lapar dowh and dahlah ngantuk gila." Kata Adam sambil menggosok mata.

"HUAAAAAA." menguap Imran.

"tutup la mulut tu, kalau wangi tak pelah jugak ni bau macam bangkai tikus." marah aku.

"Ha wangi? terima kasih nah bau lagi, wuuuuu" balas Imran sambil meniup angin ke arah aku.

"BUSUK LA BONGOK." kata aku sambil melari menuju ke arah kedai makan.

"HAHAHAHAHAH kau tunggu Jay." Balas Imran sambil mengejar aku.

"Macam budak budak la korang ni, Behave la." marah Nia mencekup pinggang.

"Tulah, tengok kita macam adults enn Nia." celah Adam.

"Ah lagi la merepek.Hahahahahaha." gelak Nia lalu beredar dari situ.

"Weh tunggu, jomla Bell." ujar Adam.

"Okay jom." balas Bell.

Sampai sahaja di kedai makan, aku duduk dengan Nia dan Bell manakala lagi dua Imran dan Adam duduk di depan aku dan Nia. Baru beberapa minit makan, tiba-tiba Ashraff datang sorang. Ashraff datang dan duduk di tepi Imran.

"Hey guys, tak ajak aku pun." Kata Ashraff kesedihan.

"Bukan tak ajak, masalahnya kau bangun ke pepagi macam ni??" tanya Aku.

Tidak semua samaWhere stories live. Discover now