"Hayriii,Hayriiiiiiii,Haâaaaayyyyrriiiiii"
Yine Orkun'un Gazozu acildi galiba, bu kadar cok bagirdigina gore ne sorunu var acaba neyse hadi devam edelim
"Noldu Orkun yine gazozun acilmis"
"Hayriii beni deli etme , Zeynep düştü "
"Bişey olmaz ona biz düşe düşe büyüdük "
"Hayriiiiiiii! Kardeşin düştü öyle yol ortasinda degil Ali amcalarin dut ağacından "
"Ne yine ne isi varmış orda yaa offf neyse dur geliyorum "Zeynep Hayri'nin kardesiydi, hep Ali amcalarin yani mahallenin bakkalinin dut ağacına çıkar ve bir tane dut yiyemeden duserdi.
"Zeyneep! Sana kac kere dedim o agaca çıkma diye iste yine kanattin her yerini aksama dovcem seni "
"Tamam abi bidaha hic çıkmam "
"Insallah bidaha olursa gebertirim seni "
Eveeet geldik simdi Orkun Gazoz beye" Hayriii! Bak bidaha kiza oyle deme, korkuyo hem sende hep dusuyodu bi tane bile yemeden , onun ne sucu var simdi... Zeyneep ! Bak sende abini dinle o degil ben seni gebertirim yoksa , ikinizde aynisiniz zaten Zehra bana hep dut getiriyk diyorum Zeynepte abisine götürüyor mu , o hep düşüyor diyo zaten Hayri de hic kardesine yani sana goturemiyordu. Sende Hayride aynisiniz "
Ve hayri patlar
" Pffpfppppffffffffffuuffuffffofofofufufufuffff"
"Gercekten abi ben de patlicam, ama orkun abi Zehra da sende aynisin bize diyosu ama Cok fena Gazoz beyinlisiniz ikinizde ".......DEVAM ETMEYECEK .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ne kadar Gazoz beyinlisin
Short StorySoy adı Gazoz olan ve aynı gazoz gibi hemen köpürüp tasan , sonra birden asiti kacan bir cocugun hikayesi İnsallah okuyup begenirsiniz