1 hafta sonra
Criosadan
Bir hafta içinde büyük bir ilerleme kaydetmiştik . Temizliği bitirmiştik ve eski eşyalardan kurtulmuştuk . İki gündür de duvarları boyuyorduk . Bir kaç gün içinde de yeni eşyalar gelirdi ve her şey tamamlanırdı . Boya badana işi de bugün bitecekti . Bu süre içinde aramıza bir kişi daha katılmıştı . Lucia bize sadece fikir vermekle kalmamıştı . O da bize yardım ediyordu . Onun sayesinde işler daha hızlı ilerlemişti . Bunlar dışında başka bir şey olmamıştı . Her şey sıradandı . Dondurmacıdaki işlerle fazlasıyla meşgul olduğum için evde pek fazla zaman geçirmiyordum . Evdeyken annemle karşılaştığımda da onun yüzüne bile bakmadan yanından geçip gidiyordum . Bu süre içinde Liamla da fazlasıyla zaman geçirmiştim . Ondan uzak durmaya çalışsam da dondurmacıda sürekli birlikte olduğumuz için bu benim için çok zordu .
....
Üç saat sonra duvarların boya işi tamamen bitmişti . Yeni renkleriyle burası oldukça güzel görünüyordu . Duvarlarda dikkatle ve beğeniyle göz gezdirirken . Bir duvardaki bir şey dikkatimi çekti . Duvarın ortasında bir kalp vardı . İlk bakışta tam olarak fark edilmese de aslında fazlasıyla belli oluyordu . O duvarı boyayan Lucia olduğu için . Ona döndüm ve duvarı göstererek '' Neden böyle bir şey yaptın ? '' diye sordum .
'' Şey orada bir çivi varmış . Ben orayı boyarken fark etmedim onu . Fırça çiviye çarpınca yana kaydı . Öyleyken daha kötü gözükeceği için ben de böyle yaptım . Olmamış mı ? '' dediğinde duvarın yanına gidip daha dikkatle baktım .
Eskiden bu duvarda asılı olan resmi hatırlamıştım . Annemle babamın resmi asılıydı burada çocukken o resme bakıp annemle babamın neler yaşamış olabileceğini düşünmeyi çok severdim . O resmi bu duvara tekrardan asmalıydık . Şimdi buraya daha çok yakışacaktı o resim . Duvardaki kalp onların aşkının daha iyi anlaşılmasına yardımcı olacaktı . Ve bu sayede onların anıları da burada yaşamaya devam edecekti .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dondurmam - 2 - Meraklı
FanfictionMerak bazen iyi bazen kötü bir şeydir . Merakımız çoğu zaman bize yeni şeyler öğretir ama her zaman öğrendiğimiz şeyler bizi mutlu etmeyebilir . Bazen öğrenmek istediğimiz şeylere karar vermeden önce öğrenmek istediğimiz şeyin bizi üzüp üzmeyeceğin...