*5*

2.1K 218 3
                                    

​ေနာက္​​ေန႔​ေက်ာင္​းမွာ​ေပါ့..

"​ေရးး..ဒီ​ေန႔ည​ေနအခ်ိန္​ဆရာအစည္​းအ​ေဝးတက္​ရမွာမို႔အတန္​းမရွိဘူးတဲ့"

"​ေအးကြာ..Baekရာ..Wednesday တိုင္​းအၿမဲဒီလိုအစည္​းအ​ေဝးရွိရင္​​ေကာင္​းမွာပဲ"

"ဒါ​ေတာ့ဆု​ေတာင္​း​ေလသားရယ္​"

"ဘာ သားလဲ?ျဖတ္​ရိုက္​လိုက္​လို႔..ငါ Kris,မင္​းတို႔အားလံုးထက္​အသက္​ႀကီးတယ္​"

"​ေအး​ေလ Chanyeolရာ..မင္​းလည္​းဒီKris ဘိုးဘိုးႀကီးအ​ေၾကာင္​းသိသားနဲ႔..သူကမင္​းထက္ႀကီးတယ္​ကြ..အို​ေနၿပီ..ခိခိ"

"Tao မင္​း​ေျပာမွပိုဆိုး​ေနၿပီ..ဒီ​ေကာင္​​ေတြ​ေတာ့အား​ေနငါ့ကိုဖဲ့ဖို႔ခ်ည္​းပဲ Lu​ေရ..အဲ့​ေကာင္​​ေတြကို​ေျပာစမ္​းပါဦး"

"​ေအး​ေလဟယ္​..နင္​တို႔အကုန္​ဝိုင္​းဖဲ့မွ​ေတာ့ငါ့နဂါး​ေလးကတီ​ေကာင္​သာသာပဲက်န္​​ေတာ့တယ္​..heehe"

"သမင္​မစုတ္​!"

"ကဲပါ..ကဲပါ..အ​ေျပာ​ေလး​ေတြ​ေလွ်ာ့..အလုပ္​နဲ႔သက္​​ေသျပၾကစို႔လား..ကဲ​ေမာင္​ Baekkie ​ေရ.."

"ဗ်ား..ဗ် ဒီဘက္​ကနား႐ြက္​ကားကားနဲ႔အာ​ေပါင္​အာရင္​းသန္​သန္​​ေျပာသြားတာ ကိုအရိုး လားဗ်"

"တယ္​..ဒီနွစ္​​ေကာင္​​ေတာ့..အၿငိမ္​့က​ေနတယ္​မ်ားမွတ္​​ေနလား..​ေတာ္​​ေတာ့ငါပဲ​ေ​ျပာ​ေတာမယ္​"

"လုပ္​စမ္​းပါ Taoရာ..ဒီနွစ္​​ေကာင္​​ေျပာ​ေနရင္​လိုရင္​း​ေရာက္​မွာမဟုတ္​ဘူး"

"ဘာ​ေျပာၾကမွာလဲဟင္​??"

"အင္​း..ဒီလို Luရဲ႕..ငါတို႔ဒီည​ေနအတန္​းလဲမရွိ​ေတာ့ကမ္​းနားသြားၾကမလားလို႔"

"ဟာ..ငါလိုက္​လို႔မရဘူး..ည​ေနGuideရွိတယ္​"

"​ေတာ္​စမ္​းသမင္​မ..နင္​တစ္​ခါမွငါတို႔​ေျပာရင္​ Okဆိုတာမရွိဘူး..မရဘူး..ဒီတစ္​ခါနင္​ပါလိုက္​ရမယ္​"

"Kris ရယ္​..ငါ့Guide.."

"​ေတာ္​!အဲ့ Guideကိုဒီ​ေန႔တစ္​​ေန႔ဖ်က္​လိုက္​..ငါတို႔သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြစုၿပီးမသြားရတာအ​ေတာ္​ၾကာ​ေနၿပီ..အတန္​းခ်ိန္​ရွိတာနဲ႔..တစ္​​ေယာက္​စီကမအားတာနဲ႔..မရဘူးမရဘူး..ဒီ​ေန႔လံုးဝသြားရမယ္​"

GUIDEWhere stories live. Discover now