Trrrrrr trrrrrr
-Argh... alarma nenorocita! O alta zi din viata asta de rahat. Ma ridic somnoroasa din pat si imi fac rutina de dimineata. Azi am de rezolvat o "afacere" si sa termin actele alea nenorocite.
In urma cu trei ani eram o adolescenta obisnuita de 15 ani, mergem la un liceu bun, aveam o familie iubitoare. Aveam o viata minunata. Dar totul s-a schimbat intr-o seara cand veneam de la liceu...
Flashback
Este ora 8 seara, fiind iarna intunericul a pus de mult stapanire pe oras. Nu imi este frica deoarece sunt obisnuita sa ies de la ora asta de la liceu, avand ore dupa-amiaza. Merg pe strada linistita stiind ca maine este Sambata, parintii mei sunt plecati si am intreaga zi sa ma relaxez. Aud in spatele meu niste pasi dar nu ii iau in seama. Deodata gura imi este acoperita de o palma mare, simt cum picioarele imi cedeaza si vederea mi-se incetosaza.
Ma trezesc cu o durere imensa de cap intr-un depozit mare si slab luminat. Ma ridic cu greu de pe podeaua rece si ma sprijin de un perete, hainele mele sunt rupte si murdare. Nu mai stau pe ganduri si desi picioarele nu prea imi sunt de ajutor reusesc sa ma indrept spre usa cu sprijinul peretelui. Deschid usa mare din fier ruginit astfel lumina puternica si frigul aspru al acestui anotimp lovindu-mi din plin trupul slabit. Constiinta imi striga ca sunt inca in pericol si astfel ma mobilizez fugind spre un drumul care se vede in departare.
Odata ce am ajuns la strada am observat ca nu sunt departe de oras si am pornit spre acesta.O masina neagra cu geamuri fumurii a oprit in dreptul meu, usa acesteia s-a deschis si un barbat trecut de 40 de ani a coborat pizitionandu-se in fata mea. Avea ochiii înghețați si si o postura inpunatoar. Eu eram prea socata ca sa reactionez. Acesta si-a dat sacoul jos, l-a pus pe umerii mei si m-a urcat pe locul din dreapta in masina lui.
Am mers un timp fara sa zicem nimic, dar tacerea a fost sparta de el.
-Ce ai patit printeso? Ma intreaba eu fara sa se uite la mine.
-N...nu s...stiu. Am raspuns eu balbaindu-ma, simtind cum lacrimile imi inteapa ochii.
-Poti sa imi spui adresa ta?
I-am spus adresa cu greu din cauza plansului care ameninta sa isi faca simtita prezenta.
-Ok! Hai sa te ducem acasa ! Spune acesta aruncandu-mi un zambet scurt.
Dupa nici 10 minute am ajuns acasa. Acel barbat m-a lasat in fata casei si a plcat in tromba.
Am intrat sfioasa pe usa si parintii mei stateau pe caneapea uitandu-se sochati la un film. Cand mi-am mutat privirea spre televizor am vazut ca pe ecran apaream eu cu un barbat dansandu-i lasciv. Cand am vazut imaginile am ramas uimita si am scos un tipat scurt, atunci parintii mei s-au intors spre mine si s-au ridicat in picioare.
In privirea lor se putea citii uimirea si dezamagirea.
-E...eu nu...nu...nu am... Am incercat eu sa zic dar am fost intrerupta de mama.
-Nici nu vreau sa aud, ai ajuns o curva. Noi ne-am facut griji pentru ca nu ai putut sa dai un semn 3 zile.
Trei zile, am lipsit trei zile. Eu nu imi amintesc ce am facut in acest timp. Cum am ajuns eu dansand asa? Cine era acel barbat? Am fost intrerupta din gandurile mele de vocea tatalui meu.
-Iesi afara din casa mea. Eu nu am crescut o curva !
-Dar eu nu... Va rog ascultati-ma! Am incercat eu sa zic printre suspine pentru ca deja plangem in hohote.
-Nu mai spune nimic. Doar iesi! Imi spune mama cu lacrimi in ochii.
-Dar eu nu am facut nimic!
-Iesi dracu' afara din casa pana nu fac ceva necugetat! Imi spune tata rosu la fata fiind foarte nervos.
Am iesit cu lacrimi in ochii si am inceput sa alerg pe strada nevazand unde merg din cauza plansului.
End flashback
Este prima mea carte deci va rog sa fiti ingaduitori.
M-as bucura enorm sa va citesc sfaturile.
CITEȘTI
DARK LOVE
Fiksi RemajaEa-Iti garanteaza Iadul si iti aduce moartea "Daca oamenii iti cunosc slabiciunile, vor profita de ele si te vor calca in picioare" El-Crescut in intuneric pentru a distruge lumina "Nu am sufletul inghetat pentru ca eu nu am suflet!" Ce se intampla...