Naglę poczyłam jakiś cieżar na plecach okazało się że ta kate robi sobie ze mnie ściankę wspinaczkową.
-ano mogłabyś ze mnie zejść?-zapytałam brunetke.
-ach tak przepraszam poniosło mnie-powiedziała i zeszła mi z pleców. Nic już nie mówiłam tylko usiadłam na kanapie i zastanawiałam się nad prośbą alexa. Nagle poczułam że kanapa kołomnie zpada się lekko pod czyimś ciężarem,podniosłam powoli głowę i spojrzałam w dane miejsce na którym spostrzegłam kate której posłałam uśmiech.
-Wiesz co przepraszam za to wydarzenie z wcześniej-powiedziała. Ja natomiast cicho się zaśmiałam.
-nie masz za co przepraszać dawno się tak nie śmiałam-powiedziałam i jeszczę raz się uśmiechnełam. Potem już zabardzo ze sobą nie rozmawiałyśmy musiała wracać do domu a ja czekałam aż chłopaki skończą próbę. Uczyli się jakiegoś układu razem z super junior. Układ zdążyli powtórzyć 10 razy przez co go już zapamiętałam więc jak trener kolejny raz tańczył ruszałam rękoma razem z układem.
-lili zapamiętałaś cały układ-zapytał zaciekawiony shindong.
Ja jako odpowiedź pokiwałam głową na potwierdzenie.Trener nagle do mnie podszedł i.
-lili zatańczysz układ chociaż raz bo mnie już nudzi tańczenie samemu-powiedział błagalnie.
-czemu nie zobaczymy przy okazji czy będe w stanie pomuc alexowi-powiedziałam i wstałam.
-a o co ci chodzi-zapytał zdezorientowany.
-ach o nic niewarzne przepraszam gadałam do siebie-odpowiedziałam i stanełam z przodu koło trenera. Trener włączył muzykę do której równo zaczeliśny tańczyć. Po zakończeniu piosenki usłyszeliśny brawa.
-łał niestraciłam formy po tak długiej przerwie-powiedziałam i się zaśmiałam. Odwróciłam się i napotkałam spojrzenie wszystkich i się uśmiechnełam.
-no co aż tak źle-zapytałam dla zabawy.
-źle to jest genialne-powiedzieli równo. No i po tym wydażeniu zgodziłam się na prośbę alexa całe exo i suju o tym wiedziało więc nie było problemu. Są jeszcze 2 tygodnie do występu w Star king, więc postanowiłam iść dziś ba próbę exo. Jak tak siedziałam i ich obserwowałam to zaczoł dzwonić mój telefon który wyjełam z kieszeni i odebrałam.
-halo-powiedziałam.
-no hej lili gdzie teraz jesteś?-zapytał alex.
-w sm na próbie exo a co.-odpowiedziałam.
-aha a w której sali-zapytał,
-W 200 a co-odpowiedziałam lekko zdezorwientowana.
Nagle drzwi do sali się otworzyły a w nich stał alex. Wstałam z kanapy i podbiegłam do alexa i go przytuliłam.
-co ty tu robisz?-zapytałam zszokowana.
-a jak myślisz trzeba by było zabrać się za choreografię-powiedział i poczochrał mi włosy.
-grrrrr nie przeginaj-powiedziałam.
-uuuu groźnie-powiedział a my zaczeliśmy się śmiać. Przypomniałam sobie że exo i suju ćwiczą w sali więc się odwróciłam wszyscy mieli pytające spojrzenie.
-więc tak to jest alex jest moim najleprzym przyjecielem dzięki niemu wrócę do tańca-powiedziałam przedstawiając go.
-natomias to jest exo które już miałeś okazje poznać oraz super junior które zapene znasz z telewizji.-dodałam.
-anyohaseyo-powiedział i ukłonił się o 90°.Następny rozdział mam wrażenie że się zgarszam. I moje opowiedanie staje się nudniejsze ugh dla tych co czytają być może niedługo pojawi się nowy rozdział :D TT_TT.