"O iubire de demult"

182 9 5
                                    

Au trecut 2ani decand nu am mai vazut pe nimeni sau vorbit,Selena s-a mutat singura in Franta,iar eu am ramas tot aici.Ioana si Alex,au ramas tot impreuna,deci ce sa mai caut in viata lor...

Am plecat de acasa,pentru alergarea de dimineata,brusc simt pe cineva ca ma urmareste,asa ca incep sa fug mai tare.Dintr-o data ma lovesc de un abdomen bine facut.
X-Scuze daca te-am speriat,spune un tip cu un zambet inocent si sexy,vocea lui imi e asa de cunoscuta..

X-Hei ,esti bine?
Eu:-Da sunt ok,scuze..cum te cheama?
X:-Iubito sunt eu Josh.
Eu:-Dar ce cauti aici?
Josh:-Te-am cautat ,am eliminat-o pe prietena ta,si acum putem fi impreuna iar...
Eu:-Uite ,Josh,eu nu mai sunt la fel..m-am mai maturizat,nu am chef sa ma complic din nou cu vampiri,ok?
Josh:-Adica ne despartim de tot??Dupa tot ce am facut pentru tine,nu sti cat mi-a fost de greu sa nu fi langa mine..spune acestea in timp ce-i apar coltii si ma ia pe sus
Eu:-Josh,te rog lasa-ma..!!
Josh:-Nu,nu o sa te las niciodata!!

Ajungem intr-un conac apropiat,si ma duce intr-o camera,asezandu-ma pe pat...
Eu:-Josh,te rog lasa-ma sa plec..
Josh:-Iarta-ma iubito,dar mi-ai lipsit mult..

Ma saruta usor pe gat ,desfacandu-mi usor ,usor cate un nasture de la camasa.Corpul meu e prost si nu riposteaza,isi da pantalonii jos,si tricoul,e ataat de...agh..hot...Imi desface sutienul,lasandu-mi saruturi umede de la gat in jos,instinctiv ii bag mana prin par si ii imping usor capul spre locul interzis,acesta zambeste subtil,si-mi trage pantalonii usor in jos.

Eu:-Jooosh,eu inca te iubesc..
Josh:-Iubito astept de mult cuvintele astea,si eu..
Ma saruta usor si pasional,limbile noastre contopindu-se vrand una mai mult ca alta sa domineze.
Ma musca foarte usor de gat,lasandu-mi mici semne si incepe sa se joace cu sanii mei.
Dintr-o data se da jos de pe mine,si ma pune peste el ,preluand tot,il sarut pe piept in jos,si ii dau chilotii jos,jucandu-ma cu barbatia lui.Acesta geme putin,iar eu imi introduc barbatia lui in feminitatea mea si miscandu-ne amandoi intr-un dute-vino,ne sarutam salbatic.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 07, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Dragoste de vampirUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum