Liebster Blog Awards

304 8 0
                                    

Hym hym hym zostałam nominowana do Liebster Blog Awards

Szczerze powiem nie mam pojęcia czym sobie na to zasłużyłam ale dziękuję mswgreat

Przejdźmy zatem do rzeczy

1. Kiedy zaczęłaś pisać i dlaczego?

Emm... zaczęłam pisać kiedy miałam około 9/10 lat więc no spory szmat czasu temu. Dlaczego? Dobre pytanie. Myślę, że dlatego, iż chciałam przelać swoje emocje na papier. Stworzyć taki swój idealny świat gdzie wszystko dzieje się w obmyślony przeze mnie sposób.

2. Ulubione danie?

Idk jak to się pisze ale LAZANIA! Chyba ze wzgledu na ser i sos haha jest to strasznie tuczące więc nie jem tego często ale uwielbiam to.

3. Ulubiona piosenka?

Nie mam jakoś tak swojej ulubionej piosenki. Jednak gdybym już miała tak ostatecznie wybierać to raczej Rock Opera by the Janoskians

4. W jakich jesteś fandomach?

Jestem tylko Janoskianator, ale uwielbiam też Justina i chłopców z 5SOS. Uważam, że robią świetną muzykę i np chuja mnie obchodzi, co sobie myślą inni na to, że ich słucham.

5. Ulubiony kolor? Dlaczego właśnie ten?

Moim ulubionym kolorem jest czarny. Odpowiadając na pytanie dlaczego właśnie ten, powiem tak: nie jest on jakimś rzucającym się w oczy kolorem. Ja sama nie lubię się jakoś wyróżniać więc chyba właśnie dlatego.

6. Oglądasz seriale?

Nie. Wolę raczej sięgnąć po jakąś ciekawą książkę, poczytać jakieś dobre ff albo coś narysować.

7. Ile masz lat?

Jeżeli jest tu ktoś kto czytał "hej" to wiecie że niedawno obchodziłam 17 urodzinki.

8. Największe marzenie?

Moim największym marzeniem jest wydanie książki. Lubię pisać więc byłoby dla mnie czymś wspaniałym gdybym mogła właśnie w ten sposób zarabiać.

9. Co cie skłoniło do pisania?

Sama nie wiem. Tak jakoś zaczęłam pisać.

10. Masz zwierzęta?

Tak. Psa i rybki. Miałam kiedyś jeszcze dwa chomiki i świnkę morską.

11. Ulubione miejsce do pisania?

Sądzę, że mój pokój. Lubię się tam zamknąć, włączyć muzykę i czerpać inspiracje.

Nominuje:
zonka-lukeja
Dannnee
lukeyzgurl
moretive

Pytania:
1. Jak dowiedziałaś/łeś się o wattpadzie?
2. Skąd czerpiesz natchnienie?
3. Jak długo zazwyczaj piszesz rozdział?
4. Jak masz na imię?
5. Wymarzony life goal?
6. Jak długo już piszesz?
7. Co cie skłoniło do napisania pierwszego ff? I o kim ono było?
8. Ulubione zwierzę?
9. Jakie ff lubisz najbardziej czytać?
10. Jaką książkę ostatnio przeczytałaś/łeś?
11. Jak twoja rodzina odbiera to, że piszesz?

Ps. Dla tych którzy czytają Portal Randkowy. Rozdział będzie za jakąś godzinie bądź dwie.

Portal Randkowy✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz