~
Chansung, başından aşağı dökülen buz gibi suyla uyandı aniden. Ne oldugunu, nerede oldugunu bilmiyordu. En son hatırladıgı yolda boş boş yürüyor olduguydu.
Gözleri hiçbir sey gormuyordu cunku etraf karanlıktı. Zifiri karanlık.
"-Kimsin?! Benden ne istiyorsun?!"
Chansung, olayları kavrayınca güçlükle bagırdı. İstemsizce titriyor ve korkuyordu. Titremesi belki de üzerine dölülen buz gibi suyun yuzundendi.
Yakınındaki kahkaha sesi şiddetlice duyuldu. Chansung, bu kahkahayı hatırlıyordu.
Karanlık yer, ışıklar açılınca aydınlandı.
Chansung'un karanlıga alışmış gözleri hafifce kısıldı.
Karsısındaki slüeti net olarak görmesi zaman almıstı.
Sonunda görüşü netleşince, gözleri dehsetle açıldı.
"-S..sen!"
"-Tekrar karşılaştık Chansung-ah. Görüşmeyeli nasılsın?"
~
Grup endiseli bir sekilde evde ordan oraya dolaniyordu. Kısa süre icinde polise haber verseler de hepsi Jaehyun'un nasıl bir psikopat oldugunu biliyorlardı. Yani polisler Jaehyun'u bulana kadar iş işten geçmis olabilirdi. Bunu aklına getirmek istemiyordu hicbiri.
Taecyeon sonunda dayanamayarak ayaga fırladı.
"-Burada elimiz kolumuz baglı oturamayız! Bir seyler yapmalıyız!"
Taecyeon sinirle nefes alıp veriyordu. Tia, yanına gidip, elini Taecyeon'un omzuna koydu sakinlestirmek istercesine. Taecyeon, bu duruma şaşırsa da belli etmedi tepkisini.
"-Benim yüzümden.."
Aglamaklı ses Ellin'den gelmisti. Hepsi ona odaklaninca Ellin devam etti.
"-Benim yüzümden oldu. Eger o sinemada ona oyle çıkısmasaydım, o da çekip gitmeyecekti. Ben..ben boyle olacagini bilmiyordum gercekten."
Ellin sonunda kendini tutamayip aglamaya baslayınca, kızlar yanina oturup onu sakinlestirmeye calıstı.
"-Ellin saçmalama. Senin hicbir suçun yok bunda. O pislik, Chansung olmasa da karsimiza bir sekilde cikardi."
Yuna, Ellin'in elini tutup sıktı. Ellin ise burnunu cekmekle yetinmisti.
"-Yeter artık. Ben gidiyorum."
Taecyeon gitmeye yeltenirken, Junsu arkasından seslendi.
"-Biraz daha beklemeliyiz Taec. Sakinleş."
"-Taecyeon haklı. Burada elimiz kolumuz baglı oturamayız."
Nichkun agır cekimde ayaga kalkıp üstüne ceki düzen verdi. Şu durumda, digerlerinden daha sakin olması şaşırtıcıydı.
Digerleri ona saskınca bakarken, Taecyeon tebessüm edip onaylamıstı Nichkun'u.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RAKİP ÇETE // 2pm
Fanfiction4 guzel kız ve 6 yakısıklı erkegin birbirine düsmanlıgını konu alıyor. Okula sonradan gelen grubun takma adı 2 Pm. Ve kızlar onlardan nefret ediyor. Tabi zamanla her sey degisebilir o ayrı. ~ ~ Aşk, zamanla düşmanlığa dönüşebilir. Ya düşmanlık...