E: Ești bine, Andreea?
An: Da.. Da sunt bine.
E: Acum.. Incotro mergem?
Ch: Păi.. Presupun ca mergem sa ne cumpărăm o casă pe munte cu banii ăstia? *scoate un sac plini de bani*
E: Ce?! De unde dracu ai ăia?
Ch: Moștenire de la bunicul meu. au fost ingropați exact sub hotelul in care eram cazați..
E: Uhm.. Păi daaa.. Și cum ați săpat in hotel?
Ch: Nu conteaza..
E: Charlie..
Ch: Ok, ok.. Am legat recepționerul și am amenințat oamenii cu arma.
E: Bă tu ești cretin? Putem fi dați in urmărire internațională din cauza ta!
Ch: Relax mă, că ne ascundem in buncărul de sub conacul bunicului.
E: Iar drum lung?..
Ch: Da.. Da.
E: Andreea, tu ești rănită? Inafară de zgârieturi.
An: Mă doare puțin piciorul, dar nu e nimic.
E: Sigur?
An: Da. Sigur.
Ch: Acum, mergem spre România nu? In Timișoara. Acolo unde se află buncărul.Peste 2 zile...
Ch: Ei bine.. Aici e. Intrarea in buncăr. Avem aici mâncare pe 10 ani, și telefoane, in caz de ceva..
A: Ok, eu ma duc sa ma trantesc in pat. Pa.
An: Denis, acum.. Ce facem?
E: Presupun că așteptăm până primim un semn de la Erick?..*Sună telefonul*
E: Mă duc sa răspund.
Mă duc și ridic telefonul, apoi il pun la ureche.E: Alo?
Er: Aloha, prietenul meu. Se pare că ți-ai salvat prietena nu?
E: Ce vrei , animalule?!
Er: Se pare că am dat un mic telefon la guvern, iar acum sunteți sub urmărire naționala, si internaționala.
E: Te omor cu mâna mea!
Er: N-aș prea crede asta. După ce o să fiți toți in inchisoare..
E: Nenoro..*apelul se inchide*Mă duc la gașcă..
E: Nenorocitul.. Fuck ..
An: Ce ai? Cine era?
E: Era.. Era Erick.. Suntem dați in urmărire in toată Europa..
An: O.. Nu
Ș: Ce? Și nu au localizat telefonul?
E: O, nu.. Fugiți la mașină! Acum!Ii pun pe ei sa fugă la mașina, eu iau un kalasnikov și un cuțit și restul de bagaje, apoi fug rapid spre mașina.
A: Acum ce facem?!
E: Urcați in spate și in portbagaj, eu conduc. Mergem in Danemarca.. De acolo ne descurcăm.Pornesc mașina, și incep sa calc accelerația. Conduc pe un drum, trecând pe lângă o benzinarie. Dupa 3-4 secunde după ce trec de benzinărie, aceasta explodeaza..
E: Jos din mașina! Au pus cip-uri in mașină. O să bubuie!! Spre pădure, acum!
O ajut pe Andreea sa se dea jos din mașină, apoi fugim pe câmp cu tot restul găștii. Mașina nu a bubuit, spre surprinderea mea. Mergem pe câmp, iar după vreo 50 de metri, se aude o bubuitură. Eram sigur.
E: Da.. Ne descurcăm pe dracu'..
An: O să fie bine.. Ai să vezi.
Ch: Da mă.. Gândește pozitiv.
E: Da, dar eu v-am băgat in toată asta, eu vă scot.
Al: Nu e nimic, dar uită-te pe cer. Ce să fie oare? Un elicopter!! La pământ să nu ne vadă!!.Va urma.
No bun. Acum injurați-mă ca n-am mai postat. N-am avut timp, da ați vazut, v-am pus 3 capitole intr-o zi atunci:))
CITEȘTI
Cei 2 frati
ActionIn aceasta carte este vorba despre 2 frati carora mama le-a murit iar tatal i-a abandonat. Ei sunt despartiti printr-un accident de masina iar intr-un final, dupa multi ani, Denis, fratele mai mic s-a intalnit cu Marius, care era traficant de drogur...