Hi babes, sorry we hebben heel lang niks geschreven. We zijn een nieuw meiden-account (@allaboutthegirlss) op insta begonnen en daar posten we bijna elke dag wel iets op. Verder hebben wij natuurlijk ook gewoon school en moeten wij daar ook ons best voor doen, maar we zijn nu weer begonnen met schrijven dus jullie kunnen weer verder lezen. Xx Romy en Iris❤
_________________________________________In de gang hoor ik Dioni praten. Mijn hoofd is een grote bal van vragen. Waarom zegt Kaj dit zo opeens? Kaj zou toch niet zomaar liegen..? Maar Iris doet zoiets niet..? Iris heeft al jaren een crush op Kaj.. En waarom reageerde Dioni zo geschrokken? En... Ik krijg niet langer de tijd om na te denken over al mijn vragen. Dioni stormt de kamer binnen. ,,Meekomen nu" zegt hij terwijl hij zijn telefoon wegstopt. ,,Maar.." zeg ik terwijl ik bezorgd naar Iris kijk. ,,Niks te maar, wil je dat het goed komt of niet?!" Dioni klinkt licht gespannen. Iris die de hele tijd in shock naar de grond heeft gestaard, geeft nu eindelijk ook wat inbreng. ,,Romy.. Kom..." Ze staat op en loopt naar de deur. Ik volg dan maar hun voorbeeld en loop ook naar de deur.
In stilte lopen we over straat. De stilte die er hangt voelt niet echt fijn. Ik was door de spanning eigenlijk even vergeten dat ik me niet lekker voelde. Maar ik voel het nu toch wel terug komen. Iris staart nog steeds bang voor zich uit. Dioni kijkt gestrest voor zich uit en loopt flink door. De vragen blijven door duwen in mijn hoofd. Het voelt alsof mijn hoofd er elk moment af kan knallen.
,,Ik kan het niet." Zegt Iris opeens. ,,Wat niet?" Vraag ik, de paniek in haar ogen lezend. ,,Ik kan het niet.. Ik kan het niet..." Iris blijft het maar herhalen. ,,Je moet echt, er is zoveel meer aan de hand dan jij denkt.." zegt Dioni terwijl hij een steegje in gaat. Ik pak Iris haar hand en knijp er zachtjes in. Ze kijkt me aan met betraande ogen, maar ze glimlacht wel.
Voor ik het weet is de stilte weer terug en de pijn dus ook. Mijn hoofd begint steeds harder te dreunen. Opeens staat Dioni stil. Ik kijk hem aan, zouden we er zijn? Maar aan Dioni's ogen te zien is er heel iets anders aan de hand. ,,Wat is er?" Vraag ik geschrokken. Ineens zie ik vlekjes en krijg ik het heel benauwd. Dioni knikt naar voren. Ik kijk naar de plek waar hij naar wees. Dan wordt alles zwart voor m'n ogen. En het laatste wat ik hoor is de gil van Iris.
JE LEEST
Enkele reis naar liefde (BBrave Fanfiction)
Fanfiction,,KOM OP ZO MISSEN WE DE TREIN!!" Ik weet niet hoe hard ik moet rennen. Iris en ik gaan vandaag met de trein naar Amsterdam en dan daar winkelen. Maar onderweg naar het station hadden we uiteraard drie treinsporen tegen, alle stoplichten en mijn moe...