Mike

569 32 2
                                    

(Chriz) Okej, no to znalazłem stronę pobliskiego kina.
(Mike) Pokaż... no to te 2 Horrory odpadają...
(Chris) Dlaczego niby?
(Mike) Wątpię żeby dziewczyny chciałyby coś takiego oglądać zwłaszcza po tym co się stało..
(Matt) Racja.
(Chris) Chcesz powiedzieć że będziemy jakieś romansidła oglądać?
(Mike) Nie koniecznie. Są jeszcze jakieś z kategorii bajki dla dzieci Chris.
(Chris) Aha, kumam.
(Matt) No dobra to jak jesteśmy sami to możesz nam w końcu wszystko powiedzieć Micheal.
(Mike) Dobra, co chcecie wiedzieć moje przyjaciółeczki?
(Chris) Zacznijmy od zauroczenia... ziom czy ciebie pojebało?!
(Matt) No właśnie zawsze obchodziły Cię niegrzeczne laski i sens z nimi.
(Mike) To wszystko zaczęło się kiedy Jess zniknęła potem gdy ją znalazłem całą... w ranach no i nie znalazłem jej potem no i myślałem że nie żyje. Po tym jak Sam uratowała mi życie i po przebywaniu z nią w piwnicy moja sympatia do niej wzrosła. Zacząłem się o nią martwić mo i tak jakoś wyszło że ta sympatia krok po kroku kiedy jest blisko mnie wzrasta. A kiedy mnie pocałowała to... To wtedy o mało co nie wyskoczyłem z ognia jakiego poczułem. Szczerze mogę powiedzieć że zakochałem się w Sam i wydaję mi się że ja też nie jestem jej obojętny.
(Chris) III, jesteś pewien że nie masz gorączki Albo jakiś zaburzeń.
(Mike) Ja czuję żar w sercu przyjacielu.
(Matt) Przyjacielu mam nadzieję że nie robisz sobie jaj z nas wszystkich w tym i Sam i serio jesteś zakochany to ja Ci z chęcią pomogę odkąd jestem z Em to wiem że miłość jest ważna i piękna.
(Mike) Dzięki ziom. (Mike wstał - Matt wstał - podali sobie rękę i uściskali)
(Mike) Chris?
(Chris) Wiesz o co w tym wszystkim chodzi? Chodzi o Sam, nie powinna potem się załamywać z powodu ciebie. Jest za miła i za dobra. Jeśli obiecasz nam że jej nie skzywdzisz to pomogę Ci ale pamiętaj złamanie obietnicy będzie surowo cię kosztować.
(Mike) Widzę że jesteś poważny w tej sprawie. Nie bój się, nie chcę jej stracić poważnie.
(Chri) Wieże CI. (Mike powtórzył uścisk)
(Mike) DZIĘKUJĘ.

...............

Until Dawn Sam and MikeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz