Rebelăă.

292 10 5
                                    

Eu sunt o rebelă?! Eu?! Nimeni nu mă intelege.Nu sunt rebelă,doar ca le arăt oameniilor cine sunt eu cu adevărat.Ca nu sunt doar o puştoaică care tace si înghite mereu.

  Elena era doar putin răsfatata din cauza părintiilor.Dar heii,toţi suntem puţini răsfăţaţi,nu?

   Buun,ar trebuii să v’o prezint pe  Elena nu?

 Paai,prietenii îi spun Elli,este vorbăreată când este stresată şi când e linistită nu o poţi face sa vorbească deloc.Cateodată prietenii ei se intreabă cum poate face asta.Elli are doar 14 ani.Dar,se crede foarte matură.Ceea ce nu este adevarat.Poti fii la 14 ani foarte matur?!

  Adică toţi ne gândim la unicoorni sau cum ar fii sa zburăăm pe un curcubeu.Zic si eu.

 Părinţii au hotărât.Trebuia sa meargă obligată la o tabară de recreere.Unde poate işi v'a face nişte prieteni care o s’o scoată din “maturitatea” asta şi poate v'a întelege că încă e un copil.Nu o doamnă care dacă nu se fardează incepe si urlă.

  Zis si facut.Cristina(mama Elenei) nu prea vroia sa’i zică această veste dar mâine pleca.Era stresată nu ştia cum sa’i zică  fară a tipa dupa.

 A stat o ora pe gânduri şi sa hotarât sa’i zică direct.Poate aşa îi convenea şi fugea sus sa’şi facă bagajele.

-Scumpo,trebuie să vorbiim.

-Okey,mai repede vreau să ies.

-Nu ne grăbii.

-Plecati tot wekeendu si răman singură?

Nu.Nu noi plecăm cii..

Nu a mai putut spune nimic mama deoarece Elena a ţipat.

-Da cine,eu?! Gata,v’ati săturat de mine si mă daţi afară?!

-Off,tu nu întelegi.Te’am înscris intr’o tabară.Mâine pleci.

Fata rămane blocată fară să spună nimic.Se vedea cum nişte lacrimi îi curgeau pe obraz.Părinţii erau panicaţi.Fata îşi lasă capu în jos şi fuge sus ţipând de nervi.Se încuie în cameră şi sare în pat.Îşi bagă capu în pernă şi începe să ţipe.

 Parinţi,erau speriaţi dar déjà au luat această hotărâre.Nu mai puteau să dea timpul înapoi.Dar dacă puteau sa’l dea înapoi,oare o făceau?!

 Trece o oră şi Elena iese din cameră.Coboară pe scări cu un zâmbet fals şi cu nişte ochi roşi.

-Mamă,tată am hotărât.Plec!

-Vorbeşti serios?! Haide nu mori o săptamână la munte.

Fata se retrage şi pleacă sus să îşi faca bagajele.

Rebelăă.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum