Copilaria

7 1 0
                                    

*Amintiri din trecut*

Eram pe scaun si priveam pe fereastra cum fulgii de nea cad atingând pământul rece era luna lui Decembrie, am deschis fereastra pentru a lua putina zăpadă in palma si un frig crunt își făcu apariția facandu-ma sa tresar pielea la randul ei facandu-se de gaina, atunci mama mi-a spus:
-Elisa, închide geamul vei racii si apoi vei da si fraților tai! Îmi spuse pe un ton răstit dar si îngrijorat totodată
-bine mama, dar eu nu..
-niciun dar! Ma întrerupe mama
M-am ridicat de pe scaun si m-am dus in pat așteptând sa adorm sa vina ziua de mâine mai repede pentru ca era ziua mea doar făceam 10 ani eram un copil excelent învățam bine si totul era prea frumos, mult prea frumos! Am adormit si in noaptea aceea s-a întâmplat, o bubuitură si un tipat s-a auzit din dormitorul părinților mei era tata care o înjunghiase pe mama pentru ca prins-o cu alt bărbat el tocmai ce venise de la munca, totul îmi era in ceata si am simțit doar când am căzut pe podeaua rece m-am trezit a doua zi crezând ca a fost doar un vis urat dar era real frații mei Leon, Matilda,Jasmine si Dora erau in doliu si ochii umflați si roșii de la pland când i-am văzut am căzut in genunchi rugandu-ma si fie doar un coșmar dar.. Nu.. Era real! In loc sa îmi sărbătoresc aniversarea imi conduceam mama pe ultimul drum, nu pot sa cred voi rămâne capul familiei tata fiind arestat pentru 57 ani, am decis sa ma angajez dar cine sa angajeze un copil de 10 ani? Nimeni așa ca m- apucat de cerșit pe străzi insa câștigul nu era ptea are si unii chiara bateau ma violau dar eu nu spuneam nimic nimănui pentru fratii mei, îmi pare rău ca nu am spus altfel nu trebuia sa imi mai amintesc asta!

Stiu ca este un capitol scurt dar promit ca următorul va fi de minim 1500 de cuvinte.
La media o poza cu Elisa la 10 ani! :* :*

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 07, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Realitatile ViețiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum