Alkarasi

17.4K 365 44
                                    

2006nin temmuz aylariydi.Şirnak Cakirsogut komando taburunda görev yapiyorum,operasyona ciktik 4 gunluk yaya intikal,yuruyoruz.Tam konalga sirtina geldik istiharat verdi tim komutani,sirayla yatiyoz bi kisi nobet tutuyo mevzide.Neyse ben yattim 2 saat yatip kalkip nobet tutacam...Uyudum 10 dakka gecti gecmedi beni hic tanimadigim bi asker uyandirdi "git nobetin geldi" diye,kalktim bi de uyku sersemiyim 3 gundur uyumuyorum,o mallikla kalktim gidiyorum.Yolda aklim basima geldi,kendi kendime dedim ki "o kimdi acaba,yoksa ben hayal mi gordum?"Arkami bi dondum hic kimse yok,koskocaman arazide tek basimayim.Saga gidiyom yok,sola gidiyom yok kafayi yiyecem...Seste cikaramiyorum,bagirmiyom da teror bolgesi sonucta.Neyse yürüdüm biraz bi tane agac var ama sanki lamba ile aydinlatilmis.Korkarakta olsa agacin dibine gittim,oturdum agacin arkasindan garip bir takim sesler geliyor.Kafayi cevirip baktigimda bi tane garip atli adam yavas yavas gidiyo. Takildim peşine sirtimda silahla,yaklasik 10 dakika takip ettikten sonra bi tepeyi asti.Tepenin ardinda dugun kurulmus oynuyorlar,kimse beni gormuyor.Kafayi yiyecem bi de et kesmisler,nasild acim!Canim cekti gittim yanlarina,ordan bi tanesi gordu "oo asker abi gel sende oyna" dedi aldi beni halayin ortasina,bi andan tum bunlar gercek olamaz diyorum.Bir yandan da kendimi kaptirmis oynuyorum.Sabah beni us bolgesinin 150 metre kuzeyinde baygin bulmuslar.Kime anlattiysam inanmadi;civardaki koyluler "alkarasi" dediler.

Türkiye de yasanmis cin ve hayalet olaylariHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin