Alışılmış bir yokluğun kaldı bende

29 3 0
                                    

Evet artık sana karşı başım dik daha güçlüyüm daha cesurum çünkü artık senin için atan bi kalbim yok . Beni geriye sürükleyip olur olmadık yerde aklıma gelip aglamama neden olan o anıların yok artık beni acıtmıyo . Artık resimlerini açıp yüzünün her bi santimini izleyip ağlamıyorum geceleri sabah karşı penceremin önüne geçip sigaramı yakıp uzaklara dalmıyorum mesela . Radyoda sezen seni kimler aldı derken aklıma gelmiyorsun . Sen artık hiç biz sarkıda aklıma gelmiyorsun uğruna şarkı dinlenilcek bir adam olarak bile kalmadın bende geç oldu ama başardım içimde öldürdüm seni kendimi dirilttim küllerimden doğdum evet şimdi o kadar rahatım ki . Kaburgalarıma batan bi gidişin yok mesela sabahlara kadar sesini duymak için çırpınan kulaklarım artık sana sağır , kokunu hissettiğimde sızlayan ciğerlerim artık kokunu istemiyo ben o içimde yıktığın enkazlardan kendime yeni bi duvar yaptım ben o içimde öldürdüğün çocuğun parçalarından acıma zırh yaptım artık çocuk değilim sayende büyüdüm o aldığın oynadığın vicdanımı kaldırıp bi köşeye attım sayende artık insanlara guvenmiyorum heo bir olmazlık taşıyorum aklımın bi ucunda artık hayal kurmuyorum birseyler beklemiyorum ve bunlar beni güçlü yapıyo ve bunlar beni yara almamamı sağlıyo ne demişti şair "bir kelimeye bin anlam yüklediğimde sana sesleneceğim" Bak ben yükledim ve kaldırdım başımı topladım yerden kırıklarımı sana seslendim . Biliyorum bu kadar çok sigara içtiğin için bu ciğersizliğin , biliyorum küçükken seni adam yerine koymadıkları için bu öfken . Insan olmadığın için bu tutarsızlığın . Gittiğinde anılıcak bir tek anlamın bile yok artık bende sen artık benim " Hiçbirşeyimsin" .

Acıya AnesteziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin