bölüm-1

31 0 0
                                    

Sürekli mesaj atanlar çok sıkıcı gelmeye başlamıştı evet cevap vermiyordum bu çok sinir bozucu bişey ve arkamdan sövdüklerinide tahmin edebiliyordum ama önüme gelene cevap vermek zorunda degildim.yine bir gün facebook ta gezerken oğlanın biri mesaj attı cevap vermedim arka arkaya atınca ve kimseyle de konuşmuyor olunca cevap verdim her neyse konuşmaya başladık oğlan kafa dengi çıktı her facebook'a girdiğimde konuştuk sürekli arkadaş olduk o.Bir gün yine konuşurken canımın sıkkın olduğunu ve sigaramin olmadığını söyledim bi anda beklemedigim bi teklifte bulundu evet oglan biraz zengin birine benziyordu ama bu beni ilgilendirmiyordu aslında babası emlakçıydı ve bi market dükkânları vardı zenginlik bunlardan ibâret olamaz heralde daha oğlanı tanımıyordum tam olarak bilmediğim daha bir sürü şey vardı..Siqaramın olmadığını söyleyince bana direk bana soyleseydin ben getirirdim dedi hatta yarın buluşalım getiriyim dedi şaşırmıştım aslında ama belli etmek istemedim kabul ettim nasıl olduysa belkide kabuk etmek zorundaydım çünkü sigara içtiğimi henüz kimse bilmiyordu ve ben bi öğrenciydim sigara yani paket tasiyamiyordum.

Sabah kalktigimda facebook ta mesaj geldigini gördüm hoş gerçi gormesemde her sabah kalktığımda yaptığım ilk iş facebook'a bakmaktı mesaj rahimden di (sigara verecek oglan)
Rahim: bugün okul çıkışı buluşuyoruz demi ?
Ben: evet..diye cevap verdim kaçta ve nerde buluşacağımı tekrar mesaj attıktan sonra üstümü qiydim ve okula gitmek için evden çıktım.Okul boyunca bulusunca ne yapacağımızı ne konusacagimizi falan düşündüm öyle çok ve öyle gereksiz düşünmüştüm ki zamanın nasıl geçtiğini farketmeden okul bitmişti bile liseye gidiyordum yeni başlamıstım 3 te çıktım okuldan bulusacagimizi yere gittim bi marketin önünde buluşacaktık evet bi marketti ama tabikide orda durmicaktık her neyse marketin oraya yaklaştığımda gidemedim yanına çünkü eski sevgilimi gordum belalı bi tipti ve beni bi erkekle gormesini istemedim yoluma devam ettim eve gittigimde mesaj attım bizim evin arkasına gelmesi için bizim evin buraları biliyor çünkü aynı mahallede oturuyoruz mesaj attıktan sonra evden çıktım yanına gittiğimde duvara yaslanmış telefonuyla oynuyordu benim yaklaştığımı görünce kafasını kaldırdı küçük bi gülümseme attım oda karşılık verdiginde yanındaydım bu süre ikimizde konuşmadık cebinden sigara paketini cikardi ve bana uzattı almalı mıydım bilmiyorum aslında bunun için buluşmuştuk ama almaya cesaret edemedim bi süre düşündüm düşünürken
Rahimden: almicak mısın

Cümlesini duyunca bi süre yüzüne baktım kararsız bi şekilde sonra almam gerektiğini düşündüm onun için buluşmuştuk çünkü bi süre sonra teşekkür ederek paketi elinden aldım.biraz daha muhabbet ettikten sonra ayrıldık eve geldiğimde annemin yokluğumu farkettiğini anladım evet habersiz çıkmıştım annem alışkın olmadığı için böyle bişeyi ilk defa yaptığım için fazla kızmamıştı akşam konuşmaya devam ettik numaramı verdim mesajla devam ettik konuşmaya evet onunla buluşurken konuşurken bi sevgilim ama onu sevmedigim için yaptığım şey umrumda değildi çünkü hoslanmaya başladım Rahim'den kanım ısındı konustukca daha yakın hissediyorum kendime.

Okuldan kactigimda canım sıkıldığında hep onu çağırdım yanıma iyi geliyordu bana nedense yanımda istiyordum hep sevgilimle henüz buluşmamışken bi kere bile ben hergün onunla vakit geçirmek istiyordum.

Sonum Sen OlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin