Suyun ağzından;
"Evet Su seni dinliyoruz" diye İmalı İmalı konuşan berk'e dil çıkardım o da elini gösterdi.Baktığımda hareket çekiyordu malak.(salak+mal) "siz çok yanlış bir zamanda geldiniz yoksa öle şaapmamıştık."
"Evet su çok yanlış bir zamanda geldiğimizin farkındayız " dedi deniz İmalı İmalı . Bende ona sende mi bürütüs bakışımı attım."üstüne gitmeyin kankiştoşkomun" diye yapmacık bir sesle benim arkama geçti ve bana destek verircesine sırtımı sıvazladı.Tam canım arkadaşım diycektim ki "Belki aşkını itiraf etcekti kız suç bizde ne diye o zaman da geliyorsa" Diyerek yapmaz dediğim en son mal da beni arkadan vurdu Konuyu nasıl deiştirebilirim diye düşünürken aklıma okul geldi. "Bişi sorcam bizim okulumuz vardı hani böyle sınıf sıra falan onlara noldu ya " diye sordum herkes okula odaklanmış gibiydi."Valla su Seninle uğraşmaktan okulu unuttuk dua et babalarımızın haberi olmasın yeminle direk izmire geri götürür yarına alarmlarınızı kurun kalkıp okula gidicez." diye emir vererek konuştuğunda Herkes masal'a kim bu gözlerindeki yabancı resmindeki gibi(multimedya gshdb) gözlerini açıp bakmıştı "Ne var anarmal birşey demiyorum okula gidicez diyorum" " bencede kız haklı ve aynı zamanda mantıklı. Haklı demiş miydim? " diye saçmalarken küçük küçük adımlarla odama çaktırmadığımı düşünerek ilerliyordum ki o sırada denizden " Konunun kapandığını sanma yarın akşam bunu konuşucaz" dedi."yok canıııım ne kaçması " diye yeniden zırvalamaya başladım ama bu sefer küçük küçük değil uçarak oda girmiştim. "Ulen su bundan da yırttın ya helal olsun" diye kendı kendime söylendim Allahım n'olur yarın bir mucize olsun da şu olay biran önce kapandı diyerek pofuduk yatağıma gömüldüm.E yarın okul var sonuçta.
.
.
.
Deniz'den
Duyduğum sesle birden yataktan zıplayıp yere uçtum "Göt müsün kızım ne ötüyon dibimde kuşbeyinli" diye söylendim başımda dikilip piçlik yaptım sırıtışını yapan Mira ya . Nasıl kuzeniz gerçekten şaşırıyorum. Ortalıkta 'Ben diyim gümüşhane sen diyin götüm şahane ' diye bağırıp dolaşan bir kızla aynı genleri taşıyoruz.
"Ne kızıyosun kızım bana teşekkür etmen gerek" deyince şaşırdım " nedenmiş benim Hödük kuzenim "
"En zevk aldığını şeyi yapman için uyandırdım seni"
"Yoksaaa..."Diye sevindiğimde evet anlamına kafasını salladı. " Masal uyandı mı peki ?".
" Dışarda kamerasıyla ve büyük boy içi su dolu bir şiseyle seni bekliyo dediğinde hemen kalkıp masalın yanına gittim. "Operasyon vaktiymiş " dediğimde sırıtarak kamerasını salladı."hadi başlayalım" dedi şişeyi bana verirken. Üçumuz bir Su yun odasına doğru yol aldık. Odaya girdiğimizde suyun götü bir yerde başı bir yerde,bacaklarını saymıyorum bile sessizce başucunda gidip
"Üüüçç,iiiikkiiii,biirrrr" diye sandıktan sonra bütün şişeyi suyun kafasına boca ettim su yüzüne deydiği an yataktan " noluyo lan vini niye su döküyon üstüme aşkım" diye cırladı tabi bunlarin hepsini masal kameraya kaydetmişti. Bu operasyonlar sayesinde İlerde koz olarak kullanıcağımız bir sürü videosu birikmişti. "Bende ne zamandır yapmıyorlar kıyamet mi kopcak diye düşünüyordum" dedi o da gülerek. Sonra hepimiz odalarımıza dağılıp hazırlanmaya başladık
.
.
.
"Bakın çocuklar böyle giderse size iyi bir ceza vermek zorunda kalıcam. Böyle okula gelmemezlik yaparak hem kendi geleceğinizi etkiliyor hem de beni babalarınıza yalan söylemek zorunda bırakıyorsunuz. Hayır yanı bana......" Evet tam tamına 42 dakikadır müdürün nasihat öğüt ve tehditlerini dinliyorduk diğerlerini bilmem ama ben kendi rekorumu kırıp 13. Dakikadan sonra dinlemeyi bırakıp odanın dizaynını incelemeye koyulmuştum. Bizimkilerinde durumu benle aynıydı hatta daha beter. Berkle Mert koltukta uyuklarken can gözlerini açık tutmak için çabalıyordu. Masal hocanın arkasındaki aynadan makyajını kontrol ederken su ise uzaklara dalıp gitmişti kesin vinisini düşünüyordu Benim şanslı kuzenim Mira ise kayıt işlemleri hallolmadığı için okula gelmeyi reddedip evde kıçını devirip yatıyordu ."Evet çocuklar asıl konuya gelecek olursak.." dediğinde " Hocam bu konuya girmemiş halinizmiydi ?" diye sordum. şey sanırım bağırmıştım. Çünkü kafalarını üst üste koyarak uyuyan mertle Berk bile uyanmışlardı . Mert bana uykulu uykulu sırıtarak baktı baktı.Çok mu rezil olmuştum? "Bu bağırışının Arkadaşlarını uyandırmak için olduğunu olduğunu varsayıyorum Denizcim " Dedi bana bakarak İmalı İmalı .Domates suratlı diye dalga geçtim çok konuştuğu için suratı kıpkırmızi olmuştu." Herneyse çocuklar ben kaldığım yerden devam ediyim .Hepinizin ortak bir yönü olduğunu farkettim. Hepiniz buraya gelmeden önce müzikle uğraşıyormuşsunuz . Bu yüzden sizi bu yılkı okullar arası müzik yarışmasına sokmak istiyorum. Ama sizden başka bir grup daha olduğu için öncelikle onlarla okulumuzun müzik hocasının yapacağı seçmelere girmeniz gerekiyor" hepimizin suratları şaşkınlık içerisindeydi. Aslında böyle de olmamız gerekiyordu. Bu öküzleri ve bizi aynı grupta düşünemiyordum.Selam arkadaşlar. Sizin bu grup meselesinden beklentini nerdir?
Bölümü nasıl buldunuz?
-Berfin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öküzler federasyonu
Humor3 tane çocukluk arkadaşı kız başka bir şehirde aynı okulu kazanmışlardır.Ve bu kızların tuttuğu evin karşısındaki eve 3 tane taş çocuğun taşınması üstelik aynı sınıfta olmaları tesadüf mü yoksa kader mi???Aralarında neler yaşanıcak merak ediyorsan...