Su? Mira? Temizlik?

10 1 8
                                    

      Masal'ın ağzından

Müdürün odasından çıkarken herkes şaşkın şaşkın birbirine bakıyordu. Sınıfa gelene kadar kimse konuşmamıştı Su bile ! Yakında kıyamet kopacak söylemedi demeyin

Sınıfa giderken Su önden gitti bizde Su'yla Berk'i yan yana oturtturmak için plan yaptık.Sınıfa giittiğimizde Su bana şirinlik yapıp "Masalcımmmm canım arkadaşımmm bitanemm of uzatma yanıma otursana" dedi "Sucum ben Can'la oturucam sen Deniz'le otur istersen " Su bana gözlerini devirip Deniz'e döndü "Denizzzz canım ark..." Deniz Suyun lafını kesip "Bende Mert'le oturucam canım maalesef sen eniyisi Berk'le otur " Suyun gözleri açıldı ve hararetle " Yok be ben onla oturcağıma... Iıı şey şeyle otururum"
"Kimle?"
"Şeyle işte ya ...."
"Geldim Sucum geldim" Bunı söyleyen Berk'ti. "Ya gelme git!" Berk Su'yu takmadı bile "Su istersen benim yanıma gel " bunu söyleyen sınıfın popileri arasına giren çocuktu sanırım adı Alp'di "Seve seve Alpciğim " Su imalı imalı Berk'e bakarak konuştu.Berk'in ellerine baktığımda yumruk yapmış sıkıyordu. Bi hışımla Su'yun kolundan tutan Berk'e döndük hepimiz " Ayol bıraksana!" Su kolunu çekmeye çalıştıkça Berk sıkıyordu. " Otur şuraya!" Berk'i ilk defa böyle görüyorum diyebilirim " O-TUR-MU-YO-RUM!" Sanırım kıyamet kopucak. Sınıfa hocanın girmesiyle "Berk ben Su'yla otururum sen Can'la otur" diye atıldım.

Sonunda dersler bitmişti. Eve geldiğimizde etrafıma bakındım da BU NE ahır mı burası ev mi belli değil. "Hadi kızlar kalkın. Ben süpürge atıcam , Deniz sen toz al, -ııı Su tuvalet ve banyoda senin" Su tüm çocukluğuyla "Bananeee" dedi. "Su etrafına baksana sanki savaşmışız burda temizlik vakti gelmiş de gidiyo" giderek Su'yun üstüne yürüyordum. Su gülümseyerek " Peki ya Mira ona da iş ver o götünü yarsın otursun biz burda tuvalet temizleyelim" Aynen ya ben Mira'yı unutmuştum. "Miraaaa!! MİİRAAAA! " yemin ederim bu kız sağır. Su tüm bilmişliğiyle "Ayol Mira bu öyle çağırılır mı?" Doğru " Su çağırda gelsin" Su hafif öksürüp " OROOOSSSPUUU!!" Ben ve Deniz kulaklarımızı tıkamıştık bu sesten Mira koşarak " Sanırım biri beni çağırdı" dedi Su direk " Canım yaa basılda tanıyo kendini " Mira " Ayh hadi ne var neden o minnoş götümü kaldırttınız?" Minnoş götmüş kafamdan büyük be! "Temizlik yapıcazz" gülerek söylemiştim Mira direk arkasını dönüp "Oldu canımm görüşürüz" dedi be tam gidecekken Su kolundan çevirdi "Bu prensese ne görev veriyoruz" dedi " Bence siz ikiniz tuvalet ve banyoyu temizleyin zira Su tek başına yapamazsın" ikisinin de gözleri açıldı Mira "Doğru duydum değil mi? Ben ve Su? Tuvalet? Temizlik? Beraber?" Şaşkın şaşkın duruyordu. Neler yaşanacak ben bile merak ediyordum doğru Su ve Mira tuvalette temizlik yapacak.

Merhaba. Çok uzun zamandır bölüm yayınlayamadık çünkü lanet olası TEOG vardı. Bu sıralar inşallah biraz daha kitabın üstünde durucaz.

Neyse bölümü nasıl buldunuz?
Sizce Su ve Mira macerası basıl olucak? Bence muhteşem olucak spfksl

-Eylem

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 02, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Öküzler federasyonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin