3. Charper - ,,You love her, right?''

156 16 3
                                    

,, Tak vstávej, chlape. Dneska nás čeká dlouhý den a počítám, že ještě delší noc,'' konstatoval Vince a vytáhl mě na nohy.

Pohled Thomase

Bylo půl dvanácté a skoro celá cesta za námi. Pomalu jsme vcházeli do spleti rozbořených budov. Vypadalo to tu stejně jako když jsme od ZLSNu utíkali.
Od rána jsem se také bál, aby nás nenapadli raplové, ale dopoledne proběhlo v klidu.

,,Potřebu-buju pauzu,'' ozvalo se za mnou. Otočil jsem se právě tehdy, když se Aris složil k zemi. Vince k němu hned přiskočil.

,,V pořádku?'' ptal se ho. Aris pokýval hlavou, ale moc na to nevypadal.

,,Dáme si přestávku,'' zavelela Brenda.

,,V žádném případě,'' protestoval Aris a pokusil se postavit. Jenže jeho nohy ho zradily a pouze díky Vincově pomoci neskončil znova na zemi.

,.Děkuju,'' dodal sklíčeně Aris a posadil se.

,,Pauza,'' souhlasil jsem. Všichni si posedali na zem. Tohle byla naše vlastně druhá pauza. Včerejší noc a dnešní poledne. Do té doby jsme se hnali do ZLOSINu hlava nehlava. Pak mi ale došlo, že je nechají žít, aby nás nalákali dovnitř a najednou nás připojili k přístrojům. Jenže to se nestane. Nedopustím to.

,,Přemýšlel si ještě o tom plánu?'' ptal se mě Newt.

,,Moc ne,''

,,A co když to nevyjde?''

,,Jak to myslíš?''

,,Třeba, že ten plán selže. Já ti nevím, Tommy,''

,,Bez Minha neodejdu,''

,,To já taky ne. Ale co když jeho zachráníme a Teresu ne?''

,,Já ji tam nenechám, Newte,'' řekl jsem jistě.

,,Proč?''

,,Proč ji tam nenechám? Protože mi na ní záleží, sakra. Ona za to nemůže. Určitě jí to nasadil do hlavy ZLOSIN, když jí dělali ty testy. Nebyla to ona. Nebyla to ta samá Teresa, která mě podržela v Labyrintu...,''

,,Jenže v Labyrintu, jsem Tě podržel hlavně já,'' odsekl naštvaně Newt.

,.Promiň Newte, já vím,'' snažil jsem se mu omluvit.

Chvíli jsme jen tak tiše seděli než Newt opět prolomil ticho otázkou:
,,Ty ji miluješ, že?''

,,Cože? Ne, já jen....,''

,,Miluješ ji Tommy. Už Tě nějaký čas znám a poznám to,'' pousmál se.

,,Asi ano,'' přiznal jsem nahlas to, co jsem nedokázal v posledních pár dnech, přiznat ani sám sobě. Ale Newt měl pravdu. Miloval jsem ji.

,,Její zrada bolí nás všechny. A myslím, že Tebe nejvíc,''

,,Kdyby neunesli Minha stejně bych ji šel zachránit,'' řekl jsem tiše.

,,Já vím. Šel bych s Tebou,'' usmál se Newt.

,,Lidi, myslím, že je čas pokračovat v cestě,'' zavelel Vince a spolu s Brendou a Arisem už stáli na nohou. Chtěl jsem vyrazit za nimi, ale Newt mě ještě zadržel.

,,Řekni jim to o Terese. Dřív než bude pozdě. Možná to zpočátku nepochopí, ale musí to vědět,''

,,Nemůžu na ně vybalit, že miluju holku, která nás všechny zradila a díky, které možná umřem,''

,,Nemusíš říkat, že ji miluješ. Stačí, když budou vědět tvém rozhodnutí, zachránit ji,''

,,Dobře,''

,,Co vy dva se tam couráte?'' volala Brenda. Newt se na mě jen usmál, povzbudivě mi stiskl rameno a odběhl za nimi.

,,Počkejte,'' slysel jsem vepředu říkat Arise.

,,Něco slyším,'' dodal, když se všichni zastavili. Pak jsem to uslyšel také. A uviděl. Skupinka asi pět raplů, šinoucí si to k nám.

,,Běžte,'' zakřičel jsem a dal se společně s ostatními na útěk. Probíhali jsme uličkami mezi zničenými budovami. Jeden skoro dostal Brendu, ale Vince ji pevně chytil a přitáhl ji dopředu. Snažil jsem se rychle přemýšlet a vymyslet, kam se jim schovat. Nikde jsem ale nic neviděl a jak jsem se otáčel, nekoukal před sebe, tak jsem zakopl o kámen a spadl na zem. Skoro jsem cítil dlouhé nehty raplů zaryté ve svých zádech, ale neměl jsem dost síly se zvednou. Naštěstí mě Pánvička spolu s Newtem a Arisem rychle chytili za ruce, zvedli mě a utíkali do bezpečí. Brenda a Vince byli asi pět metrů od nás a raplové sedm metrů za námi.

,,Doprava,'' zahřměl najednou Vince a dali se s Brendou doprava. Kluci, vláčející s sebou mě, je následovali. Vběhli jsme do veliké budovy. Zpočátku jsem Vince s Brendou nikde neviděl, ale pak se něco pohlo v úzké šterbině. Rychle jsem se tam skrčili a já už jen slyšel jak nás tam raplové hledají. Pak jsem omdlel.

Doufám, že se Vám díl líbil a další bude trošku víc zaměřený na Thomesu :)

The Girl, Who Made Bad Choice [Thomesa]Kde žijí příběhy. Začni objevovat