Chapter 9
"Pazi!", Sean uspe da izgovori pre nego potrči da pomogne jednom čoveku koji se mučio s njegovim kurtijama."H-hvala gospodine Johnson, u redu je", čovek kaže uz profesionalno klimanje glavom. Sean se mršti zabrinuto, jer nije izgledao u redu.
"Jeste li sigurni? Mogu Vam pomoći, ne želim da se povredite."
"Ne, ne! Nipošto, gospodine Johnson. Hvala Vam", ubrzano odgovara i Sean samo klimne.
"Ako ste sigurni...", promumla, posmatrajući kako se čovek pridružuje svom timu dok ulaze u predvorje The Towera u Pacific Palisadesu, jednog od mnogobrojnih Seanovih nekretnina. Imenovan je za jedan od najboljih apartmana u luksuznom životu i ako će Sean da se seli, uradiće to sa stilom.
Zahvaljuje se timu dok izlaze.
"Da li je to bila zadnja?", Travis upita i staje pored njega. Sean klimne glavom i nasmeje se široko. "Izgledaš užasno dobro raspoloženo danas", Sean slegne ramenima na izjavu.
"Ne znam, samo imam dobar osećaj, znaš? Kao novi početak", Sean je zauzeo novi stav što se ticalo Sky – ubiti je s ljubaznošću. Jedini način koji je mogao da smisli, a i činilo se jedini.
"Ako se boriš vatrom protiv vatre, nastaće još vatre", Chad je izjavio tupo dok su, po ko zna koji put, razgovarali o mladoj doktorki. I naravno, stariji je bio u pravu. I Sean je mrzeo bezznačajne sukobe. I znajući da je uzrok istog.
Ispraviću stvari.
"Dobro onda, ja se vraćam nazad u ured. Možeš li da se raspakuješ sam ili da unajmim nekoga?"
"Ma daj Trav, nisam dete", nasmeje se. "Mogu da uradim mnogošta sam."
Travis prevrne očima i nakrivi usta u forsirani osmeh. "Kako da ne", ali ipak ga ostavlja uz obećanje kako će se videti kasnije.
Sean mu mahne dok odlazi i izdahne zadovoljan svojim delom. Okreće se prema staklenom ulazu u zgradu, kada mu nešto zapadne za oko.
Pa... neko.
"Oh! Gospođice Sky!", Sean povikne. Žena je hodala niz trotoar u košulji, sa belim doktorskim kaputom i torbom koja se nalazila na njenom ramenu. Crne uokvirene naočare su joj vraški dobro stajale, dok je vidno pisala nekome poruku, ali zaustavlja se kada čuje da je neko doziva. Jednom podiže pogled kako bi pretražila okoliko i spušta ga opet, samo kako bi ga sekundu kasnije podigla i blenula u Seana.
Sean joj mahne, jer se osećao jako detinjasto dovikivajući njeno ime.
Ili to, ili zato što ga Sky gleda tako.
Sean se priseća da su se zadnji put razdvojili na, ne baš, prijatan način.
"Da li Vam treba nešto?", upita, glas jednak, dok mu se približava.
Sean se mršti zbunjeno. "Ne?", Sky samo suzi oči.
"Zašto me onda uhodiš?"
"Šta? Ne!", Sean se ogorčeno trge, a iritacija koja mu se nakuplja u prsima preti da izađe, ali uspe da se zautavi na vreme i da ne počne da viče na nju.
Budi bolja osoba od nje, Sean.
"Zašto onda stojiš ispred mog apartmana?"
Sean bulji u nju sa otvorenim ustima, sve dok–
Oh.
Oh.
"V-Vi... živite ovde?", Sean upita, uperivši prst u zgradu.
Sky gleda u muškarca, kao da je upravo rekao najglupšu stvar na svetu.
"...Da."
Oh.
ESTÁS LEYENDO
fight for my heart
RomanceSean Johnson je jedan od mnogih ljudi koje je Sky Morgan - jedna od najboljih revolucionarskih hirurga njenog vremena - spasila od smrti. Nikada nije mislila da će njihov ponovni, božanstveni susret biti u maloj operacijskoj sali, dok je Sean bio be...