5.Bölüm:"Elijah ?"

180 18 6
                                    

5.Bölüm :"Elijah ?"

"Hala inanamıyorum! şimdi sen bir Cadı -Vampir melez misin ? " diyen stefan biraz memnunmuş gibi gözüküyordu.Fakat Damon bunun tam tersiydi bundan hiç hoşlanmamıştı.

"Öyleyim, sanırım." dedim ve dudağımı büktüm.Cidden nasıl olabiliyor da yıllarca olmayan bir şey tam başım belada olduğu anda devreye giriyor?


"Sen diyorum artık defolup gitsen geldiğin cehenneme " dedi ve ayağa kalktı.

" Ben " dedim ve ayağa kalktım. yavaş bir şekilde önüne geçtim. "Benim geldiğim cehennem senin varlığının yokluğuydu, Bu yüzden geldiğim cehenneme gitmiyorum cici çocuk sen olduğun sürece buradayım bu konuda anlaşalım. " diyerek gülümsedim.

"Niye?Ben seni her dakika görmek zorunda mıyım?"dedi tek kaşını kaldırarak sinirli olduğu her halinden belliydi.Omzumu silktim."Bilmem." dedim ve kendimi koltuğa bıraktım. " Peki ..Şimdi senle ben Bağlıyız değil mi ? bunu çözmenin bir yolunu bul ve kurtulalım yoksa senin düşmanlarından biri ikimizi de tahtalı köye postalayacak " dedi ve muhteşem mimiklerini gözüme sokmayı başardı.Gözümün önüne gelen tutam saçı üfleyerek gözümün önünden çekmeye çalıştığım da bir sonuca varamadım. Benim kadar inatçı bir saçım vardı.

" Ben bir Vampirim Damon daha önce hiç büyü yapmadım yada yapalı çok zaman oldu."

" Ah hep acındırmalar " diyerek uyuzluğunu bir kez daha ortaya çıkardı. Oflayarak "Damon sen şaka mısın ? farkındaysan karşımızda bizi öldürmek için bekleyen bir Köken ordusu var ! ve sen hala bana bulaşıyorsun. Bu sefer klausun elinden kurtulduk ama bunun bir kez daha olmasına izin vermez ve bizi kesinlikle öldürür!." diyerek bir nefes aldım.

" Ben de o yüzden diyorum ya sen öleceksin diye ben neden ölüyorum ? sen öl ! "

"Gidiyorum ben ya!En azından birkaç büyü kitabı bulurum." dedim ve ayağa kalkıp kapıya yöneldim."Ya düşmanınla karşılaşırsan?" dediğinde gözlerimi devirdim."O zaman ölürüm."dedim ve dışarıya çıktım.Ilık havayı içime çekip rahatlamayı denedim.Bu gün yeterince gerildim zaten. 

"İçeri gir." içeriden Damon'ın sesini duyduğumda kaşlarımı kaldırdım."Ne?" dedim anlamayarak."Ben bulurum.Eve gir." dedi deri ceketini üzerine geçirirken."Niye?" dediğimde gözlerini devirdi."Girer misin, zorla mı sokayım?" dedi tek kaşını kaldırarak.Omzumu silktim ve içeri girdim."Tembellik yapmak hoşuma gider." koltuğa kendini sert bir şekilde bıraktım.Başımı geriye atıp, gözlerimi kapattım.Çok uzun zaman önce bu tam olarak Bin yıl önceydi. Hayatım sıradan ve mutlu bir yaşama sahiptim.Taki Mikaelson Ailesi bir canavara dönüşene kadar..Niklaus ile eski bir hesabımız var. Beni vampire çevirme nedeni tek düşmanlık değildi. Beni dönüştürdüğü ilk zaman ondan öyle bir nefret etmiştim ki Aşıkım sadece nefretim olmuştu. Benden hep nefret etti . Geçmişimizden ve mutlu olduğumuz zamandan nefret etti. Ama ben etmedim. Edemedim.  

FlashBack:

"Gerçekleri öğrenmenin zamanı geldi." dedi yüzündeki bir zamanlar aşık olduğum gülümsemesi bu sefer canımı acıtmak istercesine soğuk bir ölüme sahipti sanki.

"Gerçekler ? " diyerek korkudan kurumuş olan dudaklarımı yaladım.

" Ah ! bunu yapmayı kes Elena ! sen artık tanıdığım masum bir Kız değilsin o masumluğunu elinden aldım senin. Ve böyle yapmaya devam etme çünkü mide bulandırıcı oluyorsun !" dedikleri ruhumu dondurmaya yetti ve artmıştı.

" Nik! Artık yeter ! ne anlatacaksan anlat !" bağırarak ayağa kalktım. Sınırlarımı zorluyordu. Onun gibi kötü ve acımasız bir yaratık olmamı istiyordu. Her şeyi elimden almıştı ve bende izin vermiştim. Dolan gözlerime lanet yağdırıp geri göndermeye çalıştım.

" Gerçekler canını çok yakacak Elena " dediğin de kahkaha attım.

"Senin yaktığın kadar yakamaz Klaus ! " tıslamam onu eğlendirmiş gibi güldü .

" Bu kadar Emin olma Bebeğim." diyerek beni kendine çekti . Ona karşı gelmeye çalışsam da başaramadım. Kadifimsi dudaklarını dudaklarım da hissettiğim de kalbimin duracağına emindim o saniyeler içerisinde.

FlashBack Son :

"Bu kitapta ihtiyacın olan her şeyin olduğuna eminim.Özelliklede bağlama büyüsünü çözmek için.Ama henüz aradan geçmedi farkındasın değil mi?" Nefes alırken ciğerim yanma hissiyle doluyordu.Bunu nerden biliyor olabilirler ki?

"Bu tehlikeli." diye mırıldandı ses.Gözlerimi açtığımda kitabı hızla bıraktım. Ciğerim deki yanma hissinin geçmesi için derin nefesler almaya başladım.Elimi göğsüme koydum ve arkama yaslandım.

"Bunu hissetmiyorsun değil mi?" dedim Damon'a bakarak.

"Hayır.İyi misin?" dedi kaşlarını çatarak.O saçma cadı şeylerinden birisini yaşamıştım.Damon'ın bunu yaşamaya yetkisi yoktu.

"Neyse şu aptal büyüyü yapayım ve bitsin artık.Bana bulabildiğin kadar mum ve gül getir." dediğimde kaşlarını çattı.

"Mum ve gül?"

"Eskiden gücümüzü ateşten ve bitkilerden alırdık." omuz silkti ve dışarı çıktı.Hızla geldiğinde mumları yaktım ve daire oluşturdum.Mumların yer aldığı dairenin içine güllerden bir daire daha oluşturdum ve içine oturdum.Sanırım artık büyüyü yapmalıtım.Gözlerimi kapattım ve büyüyü okumaya başladım.Mum alevinin gücünü iliklerime kadar hissettiğimde gözlerimi açmamaya direndim.Ne olursa olsun o bağ yok olmalı.

Gittikçe halsizleştiğimi hissediyordum.Büyü bana zarar veriyordu.Ama yapmalıydım.Ağzıma metalik bir tat gelmesiyle artık dayanamayacağımı anladım.

"Elena durdur şu aptal büyüyü!" diye bağırdığını duydum Damon sesini Durmak istemiyordum.Eğer durursam bir daha ki sefer olmayabilirdi.Bilincimi kaybederken, bedenimin yere serildiğini hissettim.

Damon'ın  Ağzından :

Yere yığılan Elena'nın yanına ilerledim ve mumları söndürüp yere çöktüm.Acaba bağ kalkmış mıdır?Başını dizlerime koydum ve göz kapaklarını kaldırıp gözlerine baktım.

Kucağıma aldım ve koltuklardan birine yatırdım.Yüzünün üzerine gelen saçları çektim.Yüzü Katherine'in masumane hali gibiydi.Ama görünüşe aldanmamalı.İçinde uyuyan bir şeytan var.

Kapı ardına kadar açıldığında gözlerimi kapıya çevirdim. "Elena nerede?" Karşımda köken bir vampir görmeyi beklemiyordum açıkçası.Özellikle de Elijah'ı.

*************************************************************************************************

yeni bölüm geldi ! Kısa olduğunun farkındayız fakat burada kesmeliydik ve bizde kestik ! umarım beğenirsiniz  Yeni bölümün gelmesi için en fazla 10 +yorum 10+ Vote gerekli pamuk eller Oy tuşlarına :D 





İMPOSSİBLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin