16.

1.8K 130 13
                                    

Jungkook:

M-am ridicat imediat din pat pentru a merge la Stefania.
O durere ingrozitoare de cap pusese stapanire pe mine facandu-ma sa cad in genunchi .Am stat cateva secunde asa, apoi m-am apropiat de ea, am ridicat-o de jos si am pus-o in pat .
Am iesit imediat pe hol sa chem ajutoare.L-am vazut pe doctorul care fusese mai devreme in salonul meu si am alergat repede la el .

-De ce te-ai ridicat din pat !?

-Iubita mea a lesinat , va rog veniti cu mine , nu stiu ce sa fac.

Stefania:

Am deschis incet ochii si am vazut o lumina orbitoare , dupa cateva secunde incepeam sa vad mai clar . Mi-am intors capul intr-o parte si l-am vazut pe Jungkook stand cu capul pe pat si tinandu-ma de mana .
L-am strans putin de mana , credeam ca doarme , dar si-a ridicat imediat privirea cand a simtit ca ma misc .

-Esti bine ?

-Da , ce s-a intamplat ?* ridicandu-ma *

Jungkook voia sa imi raspunda la intrebare dar in salon si-a facut aparitia doctorul intrerupandu-l.

-In sfarsit te-ai trezit !Cum te simti ?*zambind *

-Sunt bine , cum adica in sfarsit ?

-De cinci zile asteptam sa te trezesti ..*spune Jungkookie trist*

-Dar important este ca acum esti bine . *intervine doctorul *

Dupa cateva ore am plecat acasa .Pe tot parcursul drumului Jungkook nu a scos niciun cuvant , nu a vorbit cu mine deloc , am incercat sa-l mai intreb de vorba ,dar ma ignora complet asa ca am renuntat.
Ajunsesem in fata blocului , le-am multumit baietilor ca ne-au adus apoi am caborat din masina .

-Sigur sunteti bine ?Vreti sa ramana Jungkook la voi ? *intreaba Namjoon*

-Nu!*spune Alexis trantind usa si indepartandu-se de masina *

Alexis:

Am observat ca Jungkook o ignora complet pe Stefania , tocmai acum , cand s-a intamplat ce s-a intamplat , tocmai acum cand ea are nevoie de el se gandeste sa o ignore.
Dupa ce ca totul se intampla din cauza lui se mai si comporta asa .

-Ce a fost asta ?*intreaba Stefania oprindu-se din mers*

-Ce anume ? * facandu-ma ca nu stiu despre ce e vorba *

-Acel "NU!" , ce a fost asta ?

-A fost un simplu nu .

-Ai tipat .

-Ma rog.

-Ce s-a intamplat ?

-Chiar crezi ca nu am observat cum se comporta Jungkook !?

-Nu trebuia sa tipi la Namjoon .

-Nu schimba subiectul!

-Haide odata sa mergem sus , inghet de frig.

A trecut pe langa mine nepasatoare si a intrat in bloc , era afectata de comportamentul lui, doar ca nu voia sa arate asta .
Cum am intrat in casa Stefania s-a dus direct in camera ei fara sa scoata un cuvant .
Am lasat-o cateva minute ,poate avea nevoie sa fie putin singura , apoi am mers si am batut la usa.

-Hei , vrei sa mananci ceva ?

-Nu , lasa-ma .

Am intrat imediat in camera fara sa mai spun ceva .

-Nu poti sa stai toata viata aici .

-Nici nu intentionez .

-Haide sa mananci ceva apoi trebuie sa te pui sa dormi .

If I fall in love with you... Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum