the witch story ,with love and fantasy (In Greek )παιδες ειναι στα ελληνικα

915 20 12
                                    

Κεφάλαιο 1ο: Η αρχή και το τέλος.

   Στις 31 Δεκεμβρίου η ζωή μιας έφηβης σαν θνητή στμάτησε για πάντα. Ξημερώματα Παραμονής Προτωχρονιάς , ο Θάνατος επισκεύτηκε την Elizabeth Smith, λέγοντά της πράγματα φριχτά.

   Της έδωσε δύο επιλογές, αιώνια πεθαμένη ή αιώνια αθάνατη μάγισσα. Κάτι που δεν ήθελε ποτέ της  να γίνει.

Προτίμησε την δεύτερη επιλογή σκευτόμενη πως ήταν πολύ μικρή για να πεθάνει.Αλλά δεν ήξερε τι συνέπειες θα είχε αυτό που αποφάσισε.

  Αφού του ανακοίνωσε τι θα έκανε, της έθεσαι τους όρους του. Αν και λίγοι οι όροι του, ήταν απαιτητικοί και θα την πλήγωναν στο μέλλον.

   Ο πρώτος όρος που της έθεσε ήταν ότι έπρεπε να φύγει από την οικοένειά της στις 24:00 τα μεσάνυχτα.

Ο δεύτερος  όρος που της έθεσε ήταν ότι έπρεπε να τον παντρευτεί στα 121 γενέθλιά της και ο τρίτος και πιο σκληρός όρος του ήταν πως όποιος θα την ερωτευτεί αληθινά θα γράφει την καταδίκη του πεθαίνοντας.

 Αφού έφυγε από το δωμάτιό της η Liz σκεφτόταν πως θα μπορούσε να φύγει από το σπίτι της χωρίς να το μάθει κανείς.

Τώρα που η ώρα ον τοίχο του ήταν 23:45, ακουμπισμένη στον τοίχο του δωματίου της θυμάται τι της είχε πει και τον τρόπο με τον οποίο εξαφανίστηκε μέσα στο σκοτάδι.

Ξαφνικά στο μυαλό της είδε τα πρόσωπα των δικών της. Πώς θα τους από  το σπίτι αποχαιρετούσε; Τι θα τους έλεγε ακριβώς;

Πλησίασε το παράθυρο και το άνοιξε. Καθαρός αέρας πλημμύρισε το δωμάτιο , διώχνοντας από το μυαλό της όλες τις σκέψεις που έκανε μέχρι εκείνη την στιγμή.

Ο θόρυβος από το δίπλα δωμάτιο της θύμισε  ότι ήταν Παραμονή Πρωτοχρονιάς και όλος ο κόσμος γιόρταζε τον ερχομό της νέας χρονιάς, λέγοντας τα κάλαντα χορεύοντας και πίνοντας κ.α. Όλοι όπως και οι οικογένειά της , αλλά αυτή θρηνούσε μέσα της για την χαμένη της ζωή.

 Η ώρα ήταν 23:50 και σε 10 λεπτά θα έφευγε από το σπίτι της ,χωρίς να ξέρει που θα πάει ακριβώς.

Είχε ήδη γράψει τέσσερα γράμματα, ένα για κάθε μέλος της οικογένειά της . Ένα για τους γονείς της , δύο για τα αδέρφια της και ένα τελευταίο για την μικρή της αδερφή

Ήξερε ότι θα της έλειπαν όλα όσα θα έχανε και κυρίως η οικογένειά της. Αν και μόλις 16 χρονών ήθελε να φύγει από το σπίτι της αλλά όχι με αυτό τον βίαιο τρόπο.

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Apr 29, 2023 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

the witch story ,with love and fantasy (In Greek )παιδες ειναι στα ελληνικαOnde histórias criam vida. Descubra agora