16.Bölüm

509 33 26
                                    

@özge4avci nun yorumu çook güzeldi. Ayy çok tatlış yorumlar vardı . Finalden vaz geçtim. Neyse fazla uzatmadan yb yi okuyun bakalıımm. Bu arada Multi sportif seroo.

Serenay'ın ağzından :

Gelen kişi Anıl dı da beni Hilmi yi ve bu evi nasıl buldu bilmiyorum.
"S-sen in ne işin var burada?" Dedim. Hilmi ye baktım yüzünde çok kötü bir ifade yoktu .Sonra tekrar Anıl a baktım. Kafamı ne oluyor anlamında salladım. "Ben Özür dilerim Serenay sana eskiden aşıktım ama şu an aşk değil hırs olduğunu ve para için Mervenin dolduruşuna gelip sana kötü davrandığım için özür dilerim" dedi. Bende Hilmi ye baktım. O olumlu anlamda kafasını salladı. Bende Anıl a arkadaşça sarıldım. "Özrün kabul edildi Anıl" dedim. O da içten bir gülümseme attı. Ayyy gülümsemesi çok güzel yaa deeermmiişiimm (Sadece şakaydı dövmeyin) "O zaman arkadaşız di mi" dedi. "Evet" dedim. Hep birlikte koltuklara yayıldık. Hilmi benim yanağımdan öptü. "Yufka yürekli kıvırcığım benim" dedi. Ona döndüm. Burunlarımız değiyordu ve fısıltıyla konuşuyorduk. Romatizimin kralı. Abimin o sırada Anıl ile siyaset hakkında konuşmalarına bakılırsa kimse biz takmıyordu. "Aşkım benim senden öğrenmiş olabilir belki yufka yürekliliğimi" dedim. "Vicdanlı olduğunuz kadar mütevazisiniz de bakıyorum bayan kıvırcık" dedi. Gülümsemekle yetindim. Yavaş yavaş dudaklarımızı birleştirirken abim sahte bir şekilde öksürürken "öhöö öhhöö" diye sesler çıkarıyordu. Hızlıca arkama yaslandım. Hilmi de öyle. Bu sefer tekrar kapı çaldı. Herkesten önce ben kalktım. Küçüklükten beri kapıya bakmayı çok severim de. Abim bunu biliyor ve arkamdan sırıttığını hissediyorum. Kapıyı açtım. Karşımda bir adet ağlamaktan gözleri şişmiş bir zamanlarda canımdan çok sevdiğim fakat sevgilime aşık olup bana kötü planlar ayarlayan eskiden en yakın arkadaşım olan Merve duruyordu. Ben ise bomboş bir ifadeyle onun suratına bakıyordum. O da bana. "Buyrun ne vardı?" Dedim. "Serenayy" dedi yumuşak bir ifadeyle. "Ne vardı kimsiniz aranan karakter bulunamadı"
"Serenayy yapma böyle" dedi.
"Neyi yapmayayım" dedim Bağırarak.
Bağırışmamıza tüm ev halkı duyunca yanıma geldi. Hilmi evin içinden "Kim gelmiş serenay" dedi. Herkes yanıma geldi. Şaşkın bakışlarla benim ne yapacağımı merak ediyorlar gibiydi. Kapıyı kapatacakken Merve eliyle kapıyı ittirdi. "Serenay yalvarırım beni affet. Seni sırf hilmicem e olan aşkım yüzünden sattım ve kötülüğünü istedim. Lütfen beni affet. Seni en yakın arkadaşın olarak kaybettim biliyorum senden çok çok çok özür diliyorum. Zaten artık Hilmicem e de aşık değilim sen yeter ki beni affet ve arkadaş olarak kalalım" dedi. Ben acıtan gözlerle ona bakıyordum. Hilmi de sadece ifadesiz bana bakıyordu. Beynim o sana neler yaptı asla affetme onu belki Hilmicem ile mutluluğunuzu bozar dese de kalbim o senin en yakın arkadaşın dert ortağın. En sevdiğim sayılı insanlardan biri. Bir hata yaptı ve Özür diledi. O senin küçüklüğünden beri en yakın arkadaşın onun özrünü kabul et diyordu. Kısa süreli sessizliğimin ardından "Gel burayaa" dedim ve sımsıkı bir şekilde sarıldım. Özlediğim küçüklüğümden beri çok sevdiğim kokusunu içime çektim. İnsanların kokusu beni etkiliyor. Hilminin de abimin de doğal bir kokusu var ve hoşuma gidiyor gerçekten. Huy işte ne yaparsın. Merveyi de içeri aldıktan sonra kapıyı kapattım. Abim ve begüm abla ikili koltuklarda. Murat ve Merve 2. İkili koltukta eda odasında bizde Hilmi ile 3. İkili koltuğa da biz geçtik. Sıkılıp televizyonu da açmayı ihmal etmedik. Televizyon da da hiç bir şey bulamadık. Bir anda acıktım. Hışımla mutfağa gidip ekmeği küçük küçük bölüp içine peynir sonra da domates koydum. Üzerine de Kürdan sapladım. Tabaklara yerleştirdim ve salona götürdüm. Salonda yemek candır. Hilmi kurt gibi açmışcasına bana daha doğrusu elimdekine bakıyordu. 3 tane tabak yapmıştım. Her birinin içinde de 9 tane Kürdana batırılmış şey vardı. Her çifte 1 er tabak. Ben her çifte mi dedim. Gerçi bence Murat ve Merve çok yakışıyor. Ahh saçmalamayın Hilmi tabisi benim!

Selemee yine ben. Bölüm sonuu. Bu arada artık her cuma aşırı mı aşırı ödevim olmassa bölüm gelecek. Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Vote ve yorum atmayı unutmayın sizleri çook seviyorum. Bu arada geçen yıl ben Hilmi yi izmir de görmüştüm ama ben tan hatırlamıyorum. O sırada hilser fanı olmadığım için selfie de çektirmedik. Duyunca içim nasıl yandı bilemezsiniz. Neyse sizleri çok seviyorum görüşürüüz.

Sen Misin İlacımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin