Kapitola 2. V den mých osmnáctin

138 11 1
                                    

Dneska jsem se jen tak poflakovala s Tomem a Brittem. Cara měla rande s Erikem Samuelem. Už dlouho s ním někam chtěla zajít a teď jí konečně nastala ta možnost. Tom byl dneska nesvůj, s námi se pomalu ani nebavil. Už asi od svých šesti let miluje Caru. Je mi ho bylo mi ho líto. Bylo teprve půl pátý a Tom už chtěl jít domů, tak jsme ho nechali. Já už šla domů taky.
Asi v pět jsem byla doma. Lussy vařila jídlo a Jack četl noviny. Pozdravila jsem je a Lussy se mě zeptala:,,Kdyby jsi cokoliv potřebovala budu tu pro tebe. Jo a všechno nejlepší k zítřejším osmnáctým narozeninám." Bylo mi divné proč mi přeje dneska, ale neřešila jsem to a šla jsem do svého pokoje. Jejikož byla neděle, šla jsem si dělat školu a pak jsem se dívala na filmy. Zanedlouho bylo jedenáct večer a já usoudila že bych si měla jít spát. Ale nemohla jsem usnout.
Udělalo se mi neskutečně šoufl a rychle jsem utíkala na záchod kde jsem zvracela. Pak jsem asi omdlela.
Probuzení nebylo o nic lepší, ležela jsem vedle Bena krásnějšího než dříve a dvou netvorů. Chtěla jsem křičet, ale Ben mi zacpal pusu. ,, Ahoj lásko!" Pozdravil mě. Já nevěděla co na to mám říct tak jsem radši mlčela. ,, Musíme odejít už se začínáš proměnovat." ,,Cože!" Vykřila jsem a vyvlékla jsem se mu z rukou. Začala jsem utíkat a dělat randál. Ben mě hned doběhl, surově mě chytl a vrazil do mě nějakou věc. Před očima se mi zableskla vystrašená Lussy křičící nadávky a prosení ať mě nechají a Bena, který se mnou právě skočil z okna pak už jsen nic neviděla jen a jen tmu.

Život Emily Blackové aneb život vílyKde žijí příběhy. Začni objevovat