10. "Zaštitičemo jedno drugo."

2.2K 300 97
                                    

Chapter 10
"Izvolite gospodine Johnson", govori mu upravnik s osmehom i pruža mu njegovu poštu. "Izvinite što ste čekali."

"Nema problema", Sean uzvraća osmeh. "Sviđa mi se frizura, usput."

"Oh!", čovekova ruka se instinktivno hvata za pramen kose. "H-hvala, gospodine Johnson."

Sean je živeo tamo samo približno dve nedelje i već je znao većinu osoblja. Takođe je bio veoma društvena osoba; to je bila jedna od osobina koju je Raphael cenio kod njega.

"Jako Vam dobro stoji", Seanov osmeh se širi dok lagano klima glavom u znak pozdrava – ne želeći da više zadržava čoveka, pa se na peti okreće i uputi se prema liftu.

"Dobro jutro, gospođice Morgan!", upravnik povika, a Sean zastane i se naglo okrene da bi ugledao devojku u kratkom šorcu i dresu na raskopčavanje kako ulazi kroz staklena vrata.

Sranje. Ponavlja u svojoj glavi dok Sky, znojna i zadihana od onoga što je definitivno bilo jutarnje džogiranje, pozdravlja upravnika, a onda njene oči pronađu Seanove. Sranje, sranje, sranje. Devojka suzi iste i Sean se, iz nekog čudnog razloga, oseća počašćeno, dok ona stoji tamo i sva se presijava i izgleda veoma ženstveno, skoro... pohotno?

Njene oči odlutaju od njega dok joj se na licu ocrtava nezainteresoivanost i prolazi pored Seana. Sky odlazi do lifta, a Seanove noge je prate u stopu, kao pod komandu. Pogled mu se spušta do njene zadnjice, savršeno oblikovane i prikazane u tankom šortsu. On proguta pljuvačku koja mu je zastala u grlu, i oseća vrućinu koja mu gori preko lica.

Sean okleva dok ulazi u lift, gurajući se u čošak suprotno od Sky, ne želeći da joj bude blizu jer nije siguran da može da obuzda svoju muškost dok devojka izgleda ovako. Ona bez reči pritisne dugme za njihov sprat i vrata se zatvaraju.

Seanov telefon zavibrira u džepu i on žurno pokuša da ga izvadi, zahvalan za bilo kakvu distrakciju. Iz ugla oka može da vidi kako Sky prolazi rukom kroz vlažnu kosu, naginje glavu unazad dok udiše vazduh kroz nos i Sean poželi da se zemlja otvori.

Mogla bi da posečeš nešto tom oštrom vilicom. Sky baci jedan kratki pogled na njega, shvativši da je stariji muškarac buljio u nju svo vreme i Sean može da se zakune da je video kako se ugao njenih usana trgnuo.

I onda, na Seanov apsolutni horor, Sky hvata reisveršlus svoje jakne i polako je raskopčava. Sean misli da se skoro guši kada shvati da Sky ispod ne nosi majicu, već samo sportski brushalter i o moj bože, da li su to tetovaže?

Prelazi očima preko njenih istaknutih grudi, lepo formiranih trbušnih mišića prekrivene crnom tintom i znojem. Sean gotovo da oseća vrtoglavicu, dok pogled spušta niže do njenih V linija. Može da vidi reči urezane u njih, no nije siguran da je u stanju da pročita svoje vlastito ime kako treba, a kamoli tetovaže na ženinoj karličnoj kosti. Sean oseća kako se znoji, ali nije on taj koji je bio na jutarnje trčanje.

Ko još ima tetovaže na svojim V linijama? Ko bi, za ime Božije, pomislio da je o dobra ideja?

Sean oštro izdahne i pogleda u strop prokletog lifta, pitajući se, zašto se – koji kurac – ovo dešava baš njemu? On je jak muškarac, ali nije toliko jak. Ne može čak ni da se natera da se pretvara da ne pilji u devojku, ali u njegovu odbranu, Sean je toliko iznenađen da oseća da je njegov mozak upravo bio spržen. Sky je poslenja osoba na svetu od koje je Sean očekivao da ima tetovaže, posebno ne toliko i na veoma neočekivanim mestima. Devojka je uvek bila slatka i nevina u prošlosti. Pomisao da je Sky imala skrivenu divlju stranu šalje talas toplote kroz njegovo telo.

Ja nemam pojma o ovoj ženi, shvata.

"Gospodine Johnson", zašto je njen glas tako prokleto seksipilan? Kao da je neka seks boginja ispuzala iz pakla i želi da me ubije.

fight for my heartTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang