Svět Fantazie

19 2 1
                                    

Byla jedna dívka která se jmenovala Lisa. Lisa hrozně ráda četla knížky o vílách, mořských pannách a čarodejnicích. Jednou večer, když si četla knížku o světě kde vládne královna Fantasy tak se najednou všechno začalo točit a Lisa se ocitla v tom světě. Nejprve se lekla, ale potom se jí tam začalo líbit. Lisa se nadšeně proháněla sem, a tam. Všude kolem sebe viděla malinké a barevné víli, které třepotaly křidélky. U řeky viděla mořské panny a pegase. Když byla na konci kouzelného lesa, najednou viděla jak se zatáhla obloha a uviděla Černé údolí, kde žila zlá a ohavná čarodějnice. Lisa rychle běžela spátky a nemohla tomu uvěřit. Šla do Diamantového zámku za královnou Fantasy a řekla to. Královna jen smutně řekla:„Víš Liso, kdysi jsem mněla sestru. Žili jsme zde i s rodiči a bylo nám hezky. Jednou jsme se ošklivě pohádaly a ona se naštvala a řekla, že na konci krásného světa bude její zlý a tmaví svět, kde všechno umře. Od doby jsem neviděla. Ona chce svůj zlý svět rozšířit. A ty Liso si jediná co by nám mohla pomoct. Čteš o čarodejnicích všechno. A proto s budeš bojovat." Lisa na chvíli zmlkla. Bylo ticho. Nakonec Lisa statečně prohlásila:„Dobrá. vás zachráním. Nemůžu se je dívat na to, jak kouzelné bytosti umírají."

Lisa Ve Světě FantazieKde žijí příběhy. Začni objevovat