Kyungsoo sabah erkenden kalkıp hazırlanmıştı. Bugün meşhur X kişisi ile görüşecekti. Deri dar pantalonunu ve siyah pantolonunu giyip aşağı indi.
"Günaydın gençler" dedi.
"Oo hyung bu ne sevinç.. Noldu?"
"Sanane sehun!! Ben çıkıyorum" dedi ve kapıdan çıktı kyungsoo.
Dışarı çıktığında hava biraz esiyordu. Ceketinin yakasını düzeltti ve telefonunu cebinden çıkarttı. Mesaj vardı.
X- Çok heyecanlısın bakıyorum da :') ;)
Kyungsoo- Hiç de bile çok konuşma da gel seni bekleyemem
X- Bekletmem ben seni baykuşum ;)
Kyungsoo'nun suratında hafif sırıtış olmuştu.
****
Kyungsoo nerdeyse yarım saattir X kişisini bekliyordu ama gelmemişti. Yağmurda atıştırmaya başlamıştı. Telefonunu eline alıp mesaj kısmına girdi ve X kişisine mesaj attı ama cevap vermiyordu.
Kyungsoo içinden geçirdi 'Belkide biri benimle oyun oynuyordu. Beni seven benden hoşlanan gerçekten biri yoktu.' O sırada telefonuna mesaj geldi.
X- Kyungsoo..
Kyungsoo cevap vermiyordu.
X- Aishh bari görüldü yapma.. Tamam özür dilerim ama işim çıktı gelemedim lütfen beni affet baykuşum
Kyungsoo kararlıydı cevap yazmayacaktı.
***
Eve geldiğinde kimseyle konuşmadan odasına çıktı. Suho kyungsoo'nun yanına gidip yatağın üzerine oturdu.
"Bir sorun mu var Soo?"
"Sahil kenarına gittim 1 saat bekledim ve gelmedi"
"Ahh Soo üzülme bir işi çıkmıştır"
Kyungsoo hiç bişey söylemiyordu. "Hyung yalnız kalmak istiyorum.."
Suho tamam diyip odadan çıktı. X kişisinden yine mesaj gelmişti ama kyungsoo ona cevap vermemekte kararlıydı.
Jongin'in ağzından
Tam evden çıkarken menajer beni arayıp hemen gelmemi söylemişti. İşim olduğunu daha sonra uğrayacağımı söylesem de önemli bir şey deyip beni oraya çağırdı. Mecbur gitmek zorunda kaldım..
Saate baktığımda baya geç olmuştu kyungsoo dan bir sürü mesaj vardı. Hemen ona cevap yazıp gönderdim ama bu sefer o bana cevap yazmıyordu. Kızmış olmalıydı bana. Ben onun gönlünü alırım yaa...
****
Kyungsoo aşağı inip bir kutu ramen yaptı ve onu alıp odasına çıktı. Kimsenin ona soru sormasını istemiyordu. Bu yüzden odasından da çıkmayı düşünmüyordu.
Arkadaşlar vote ve yorumlarınızı bekliyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MESAJ #kaisoo#
FanfictionX - Çok güzel gülüyorsun? Kyungsoo - Sende kimsin? X - Sana çok yakın olan birisi ;)