Multimedia:V (gülüşü yediğim ≥3≤)
Exo-k - Thunder
Bu sabah erken kalktım. Tabiki de erkenciyim.Tuana'da hala bizim evdeydi. Tuana uykucu biridir. Aslında her yanımdaysa uyur. Tam tamında uykucu Tuana. Neyse ben de Tuana'yı uyandırmak için güzel bir fikir buldum. Ben de mutfağa geçtim. Dopdolu bardağı su alıp odaya geri döndüm.Yavaş yavaş Tuana'ya yaklaştım. 'TUANA!'diye bağırarak suyu üstüne döktüm. Tuana:
'Anne! boğuyorum.Yardım edin!!'diye çığlık attı.
Sanki denizdeymiş ama rüya görüyormuş. Bende yine 'TUANA' diye bağırdım. Tuana yataktan düştü. Ben de çok güldüm. Tuanada biraz sinirlendi, yastığı alıp üstüme attı.Yerden yastığı alıp ona vurmaya başladım.Tuana etrafa koştu bende peşine gidip vurmaya çalıştım. Tuana da yastığı aldı.
Bende 'Yastık savaşı' diye bağırdım.
Durmadan şavaştık. Yastık tülleri havadan döküldü yere odam bembeyaz oldu.Çok eğlenceliydi. Tuana olmasaydı bende hiç eğlenceli olmazdım tabii.Çünkü Tuana Ruh İkizim... Bizde alışveriş yapmaya karar verdik.
...
Dolabıma geçtim. Tuana hala bizim evdeydi. Ne giyeceğimi bilemedim. Tuana da yardım etti ne giyeceğimi için. Bende pantolonumu giydim. Kareli gömlekte giyip pantolonumun içine geçirdim. Gömlek kollarımı kıvırdım.Tuana da aynısı giydi. Çünkü Ruh İkizim. Evden çıktım. Conserve ayakkabılarımı geçirdim. Otobüs durağına doğru yürüdük.
Alışveriş merkezi geldiğimizde ışıl ışıl kıyafetler parlıyordu. Bizde tek tek mağazalara gittik. Beğendiklerimizi kredi kartıyla ödedik. Ama Tuna istediği tişörtü bulamadık. Tuna BTS tişört arıyorduk. Tuana da karşıda bir mağazaya baktığında BTS yazılı bir tişört gördü. Bizde koşarak mağazanın içine girdik. Bedenizimi şeçerek kredi kartıyla ödedik.Bugün çok yorgundum.
HİLAL'İN İLK AŞKI MI?1 HAFTA SONRA KONSER VAR. PEKİ HİLAL EĞLENCEK Mİ?
OYLAMAYI UNUTMAYIN ฅ'ω'ฅ