beste lezers, wattpad wil weer eens niet mee werken met mij dus dit zou hoofdstuk twee moeten zijn.
--------------------------------------------------------------------------------
Rick
Lune lag op bed. Jamie en Janette wisten nog niks over de baby. Vandaag zou de uitslag komen maar eigenlijk wisten we al zeker dat ze zwanger was. De telefoon lag naast me. Victor zou bellen. Mijn vader was beneden met de kinderen. En inderdaad ik werd gebeld. Ik nam op, 'met Rick.'
'Goedemiddag alfa Rick, met Victor.'
'Goedemiddag Victor.'
'Ik heb de uitslagen en moet u feliciteren.' 'Luna Lunette is weer zwanger.'
Ik glimlachte, 'dank je Victor.'
'Geen dank alfa Rick.'
'tot ziens.'
'Tot ziens.'
Ik keek Lune aan, 'we hadden gelijk Luns.'
Ze glimlachte, ging rechtop zitten en kuste me. 'We vertellen het iedereen tegelijk' zei ze 'goed?'
Ik knikte, 'is goed.'
Lune
Hij stond op, 'zullen we naar beneden?'
Ik knikte en liep achter hem aan. Beneden ging ik naar de woonkamer. Rick ging drinken halen. Jamie, Janette en Diederik zaten op de bank. Ze waren een bordspelletje aan het spelen. 'Hoi' zei ik 'alles goed hier?'
Diederik knikte, 'en jij?' 'Wat was er?'
Ik schudde glimlachend mijn hoofd, 'iets verkeerds gegeten zoals ik al verwachte.'
Diederik knikte, 'weet je het zeker?'
'heel zeker.'
Hij knikte. Janette tikte hem aan, 'opa jouw beurt.'
Hij knikte en gooide. Rick kwam binnenlopen en gaf een glas met ice tea aan me. Ik ging op de bank zitten tegenover de andere drie. Rick ging naast me zitten. We keken hoe ze het bordspelletje afmaakten. Janette won zoals gewoonlijk. Jamie ging mokkend achteruit zitten, 'ze wint ook altijd!'
'Ik ben er gewoon goed in' zei Janette glimlachend.
Ik grinnikte, 'net zoals je vader.'
'Inderdaad' zei Rick grinnikend 'jij kon ook nooit van mij winnen.' Hij gaf me een kus.
'Ieuw' zei de tweeling tegelijk.
Diederik lachte.
Vier weken later...
Ik zat op de bank tegenover mijn vader en Diederik. Janette zat op mijn schoot. En Jamie op de schoot van Rick. We waren in het nieuwe dorp. Net drie weken geleden waren we verhuisd. Nu was het de moonrockshine roedel. Alfa Rick en Luna Lunette. Ik moest nog steeds wennen aan dat Luna gedoe. Normaal was het gewoon Dame geweest. Mijn vader en Diederik keken me nieuwsgierig aan. Ik moest mijn lachen inhouden. 'Goed' zei ik 'willen jullie het echt weten?'
'Ja' zeiden ze tegelijk 'alsjeblieft Lune.'
Ik grinnikte, 'weten jullie het zeker?'
'Lune!'
'Mama!'
Ik lachte, 'oké, oké.' 'Ik.' 'Ben.'
'Ja?'
'Zwanger!'
'Ik wist het' riep Diederik.
'Hoe lang wist je het al' vroeg mijn vader verbaasd.
'Hij had een vermoeden' zei ik 'want ik heb niemand ooit iets verteld.
Janette keek me aan, 'was je daarom misselijk?'
Ik knikte, 'ja liefje.'
'Rot baby' zei ze boos 'hij maakt je misselijk.'
We lachten.
Ik aaide over haar hoofd, 'nee hij maakt me niet misselijk liefje.' 'Je zult het later wel begrijpen als je ouder bent.'
Ze knikte, 'oké.'
Ik glimlachte.
'Hoe lang al' vroeg mijn vader.
'Nu ongeveer acht weken.'
JE LEEST
twin wolfs.
WerewolfDit is een vervolg op "white wolf". Jamie en Janette, kinderen van Alfa Rick en Luna Lunette, zijn echte donderstenen. Ze slopen van alles. De roedel wil Jamie afwijzen als hun volgende alfa. Als Rick en Lune hun zoon naar een kostschool willen stu...