Bu ilk hikayem ve hatalarım varsa bağışlayın. Birde okurken noktalama işaretlerine dikkat etmenizi tavsiye ederim. Yoksa anlamayabilirsiniz.
Multimedia chorong And bomi
Naeun cebinde 5 lira bulmuş bir çocuk gibi gülererek içeri girdi.Eunji şaşkın bir şekilde "ne oldu naeun cennetmi müjdelendi" dedi .naeun derin bir nefes aldı ve kai ile çıkıyoruz diye karşılık verdi. eunji gözlerini son derece açarak neeeeee !! Diye bağırdı eunji nin bağırmasıyla hayoung içeri girdi. "aisss Gerçekten eunji biraz daha bağırsaydınya bu olmadı " dedi alaylı bir sesle .. Eunji aya kalkarak hayounga "naeun kaiyle çıkıyormuş!!" diye üsteledi kendini. hayoungda en az eunji kadar şaşırdı Ve naeuna dönerek "unni 2 günde nasıl tavladın çocuğu" diyerek ilk sorusunu sormuş oldu. Naeun havalı bir şekilde "meslek sırrı üstelik güzelleğime dayanamadı "diye şımardı kendince. Mutfağa doğru ilerleyerek masaya oturdu. Hayoung ve eunji uflayıp naeuna gıcık... Diyerek bu haberi chorongla bomiye yetiştirmek için chominin odasına daldılar.Süper ikili yataklarına uzanmış telefonlarında oyun oynuyorlardı.Namjoo ise 1 saat önce evden çıkmış hala dönmemişti. hayoung "kızlar naeun kaiyle çıkıyormuş" dedi ve eunjide başını salladı.Bomiyle chorong aynı anda kafalarını telefondan kaldırarak " ne ara !!"dediler.Eunji "biz de anlayamadık.2 güne sevgili oldular resmen"Bomi ;demekki kız etkilemeyi biliyor hayoung, bence sen naeundan ders almalısın "dedi gülerek.Hayoung dudaklarını bükerek "bana bak unni seni varya...."demesiyle .Hayoung dışında herkes gülmüştü.Chorong ise bominin dediğine değil oyundaki karaktere gülmüş olduğunu iddia ediyordu. ama instagramdaki çocuğun garip fotoğraflarına güldüğünü kimse anlayamamıştı.
Bomi "hadi hadi hayoung oyun oynuyoruz dikkatimizi bozmayın lütfen "diyerek dudağını chu şeklinde yaparak tekrar oyuna döndü.Hayoung ayaklarını vura vura odadan çıktı.Eunji ise"ne oynuyorsunuz acaba çok merak ettim diyerek ortalarına girdi.Böylece eunjide geometry dash bağımlısı oldu." yessss işte bu " diyerek bağırmıştı bomi.Zavallı eunji ve chorongun kulağının zarı patlamıştı.Zaten Bomi cırtlak sesiyle bağırdında kulağının zarını patlatmadığı kişi yoktur.Chorong"yaaa Bomi bağıracağına sessizce söylesene" diyerek adeta bir anne gibi davranmıştı.Bomi oyuna öyle bir dalmışki chorongun dediğini duymamıştı bile. Eunji sıkılmış olacak ki kalkıp kendi odasına gitti.Telefon'dan gelen mesaj sesi ile Bomi oyunu bırakarak mesaja baktı.mesaj: """nezamndır seni izliyorum gizli hayranınım.""" Bomi umursamayan tavırla uff bi git!! Diye karşılık verdi ve mesajları sildi.Oyunu kapattı ve esneyerek telefonu yatağın yanındaki masaya koydu.Chorong ise odalarındaki balkona çıktı . Dışarıdaki siyah lüks araba gözüne çatmıştı. İçinden inen kişi ise onu dahada şaşırtmıştı....