Intalnirea

59 4 3
                                    

Las in urma aceste amintiri cu un dus rece. Dupa ce imi revin ma imbrac repede cu o pereche de blugi negri, rupti, un tricou alb si geaca de piele. Ma machiez cu putin tus si un ruj mov inchis. Imi iau botinele cu toc in picioare, geanta, telefonul si plec spre firma.

Stau acolo 3 ore pana termin actele prin care acoperim transporturile de droguri si arme si merg la sediu. Intru in marele depozit care de afara pare parasit dar inauntrul este foarte aranjat. Pasesc de pe holul lung si intunecat intr-o camera cu multe canapele si mese, unde se afla majoritatea "angajatiilor". Ma saluta si eu le raspund doar printr-un semn cu mana, grabindu-ma sa ajung in biroul sefului Jhonatan, cunoscut sub numele de Demon, mie aici mi-se spune Queen deoarece am trecut prin atatea in cat am devenit o regina a intunericului.

Nimeni nu mi-a mai spus Ella de foarte mult timp si nici nu ar avea de ce pentru ca acea fata a murit cu mult timp in urama si a dat nastere unui demon.

Intru in birou fara sa bat si il vad pe demon citind, foarte concentrat, un dosar.

-Hei queen! Ma bucur ca ai ajuns. Imi spune acesta fara a-si ridica privitrea din dosarul de pe birou.

-Hei! Ii raspund eu dandu-mi geaca jos.

-Ai terminat actele ?

-Da. Dar de ce iti trebuie mai devreme?

-Pentru ca astazi se intorc baietii mei!

-Aa... Vin fiii ratacitori?! Ii spun eu schitand un mic zambet. Eu sunt singura care imi permit mai multe cu demonul deoarece sunt mana lui dreapta.

-Da, se pare ca isi vor muta afacerea in tara.

-Concurenta! Gandesc eu cu voce tare.

-Nu sunt concutrent, sunt aliati. Imi spune acesta vizibil iritat.

-In fine. Ce afacere trebuie sa termin azi?

-Niciuna, azi vei ramane sa ii cunosti pe Matthias si Rayen.

-Ok. 

********************

Ma grabesc spre biroul meu pentru a-mi recupera telefonul uitat acolo cand ma lovesc de un corp foarte solid. Ma uit nervoasa la persoana care a indraznit sa stea in calea mea cand privirea imi ramane fixata in niste ochii negri, intunecati si reci. Cu toate ca nu exprimau nici un sentiment erau cei mai frumosi ochi pe care i-am vazut. Sunt scoasa din transa imediat si nervii imi reapara.

-Vezi dracu pe unde mergi!

-Oo, pisicuta zgarie! imi spune barabatul superb din fata mea dar care a reusit sa imi intinda nervii la maxim.

-Misca dracu din fata mea daca nu vrei sa te trezesti cu o ghiara in gat! ii spun eu deja scotand foc pe nas.

-Papusica nu cred ca stii cu cine vorbesti! spune acesta relaxat

-Nu am de unde sa stiu toti prosti de pe planeta!

-Tatei parca ii placeu curvele tacute!

Asta tocmai m-a facut curva! Cine dracu este ta-su ? Ooo, cred ca glumesti ?!

-Tu esti fiul lui Johnatan?

-Da pisi! Ce ti-a pierit curajul?! spune zambind arogant

-Nu ,,pisi" ! Mie nu imi piere curajul niciodata! Speram totusi sa nu fii un inganfat! Dar in viata speranta te distruge, asa ca-i mai bine fara asteptari!

-Matthias! Aud vocea demonului in spatele meu.

- Salut tata ! Ii spune brunetul dand mana cu el !

-Ma bucur ca ai cunoscut-o pe Queen!

-Deci tu esti legendara Queen?!

-Da, in persona si grabita! i-o tai scur si imi reiau drumul spre birou, lasandu-i pe cei doi sa vorbeasca







DARK LOVEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum