Lucy

419 27 14
                                    

Další host na Svatbu je lucypark10. Takže doufám že se ti to bude líbit.Užijte si čásat.

Pohled Lucy:

Byla jsem na zkoušce a najednou na mě Bradley mávl.Stopla jsem zkoušku a šla za ním.

"Co se stalo?"

Řekla jsem dost ustrašeně.

"Tvoje Sestřenka se vdává."

"Cože Jana a s kým?."

Vytrhla jsem mu obálku a měla pusu otevřenou do O. Ona si bude brát zpěváka z R5 Rikera? Cože ? To myslí vážně?Objala jsem Bradyho a on se usmál.Když já si brala Bradyho tak to bylo úžasný.Ale nejelpší bylo když jsem ho potkala.

Před 9.ti lety:

Už od mala jsem hrála na příčnou flétnu.Moje mamka mě v tom vždy podporovala.Jednoho dne byl v Paříži konkurz o hledání talentů.Mamka mě tam přihlásila.A nakonec jsem to vyhrála a jela do Londýna.Tam jsem se stala během pár let slavnou flétniskou.Jednou jsem měla vystupování a po mě tam šla skupina The Vamps.Když jsem se připravovala tak za mnou přišli.

"Ahoj já jsem Bradley a tohle je James,Connor a Tristan."

"Ahoj já jsem Lucy."

Kluci odešli,ale jen Bradley tam zůstal stát sám.

"Víš já tě znám už odzačátku tvého slavného vystupování.Myslím si to co dokážeš,že je naporosto dokonalý."

"Děkuju mooc."

Poděkovala jsem mu a on mě objal.Myslela jsem,že budu protestovat a ono nic,byla jsem ráda,že mě objal.

Když jsem musela už jít tak jsem se od něj odtáhla.Šla jsem na jeviště a vsichni začali ječet.Byla jsem ráda a začala jsem hrát.Když jsem se podívala do leva stál tam Brady a koukal na mě.

Když jsem skončila tak šel ke mě a dal mi papírek.

Papírek: Tady máš můj facebook a telefon.PS ČEKEJ NA MĚ!!

Zasmála jsem se nad touhle zprávou.Čekala jsem na ně.Jejich koncert jsem si dost užila.Bylo to úžasný.

Začali jsme si s polu hodně psát a nakonec mě i pozval na rande. Od té doby jsme s polu.
A těd jsem dokonce i těhotná,ale on to ještě  neví. ♡

Takže máte tu další část.Tak jak se vám líbí můj nápad se svatbou? Myslíte že mám něco takového vymýšlt častěji?


Můj splněný sen 2 (FF Ross Lynch and R5)Kde žijí příběhy. Začni objevovat