Bradley -Doprovod Lucy

354 28 10
                                    

Pohled Bradleyho :

Lucy měla zkoušku,najednou mi přinesl James obálku.Tak jsem ji otevřel,v ní bylo oznámení na svatbu Jany a Rikera.Zamával sem na Lucy,ona okamžitě přiběhla.Byla teda spíš ustašená jestli se něco nestalo.Když jsem jí to řekl tak mi vytrhla obálku.Je pořád stejná jako před 9víti lety.

Před devíti lety:

Měli jsme koncert v Londýně a před námi byla holka co hraje na příčnou flétnu.Klukum se to nelíbylo,ale já byl na tu holku dost zvědaví.Ona přišla a šla se připravit.Na mě se ani nepodívala,ale ja se nemohl přestat dívat.Její vlasy,úsměv a ty oči.Ona se koukla mým směrem,ale asi ji nezajímám.Připravovala se a přišli kluci,že si taky něco jšetě zkusíme.Šli jsme na jevíšte a začli zpívat.Koukal jsem na ní líbilo se jí to.Je tak roztomilá.

Když na jevišti tak jsem za ní šel.Ano já jsem jí musel oslovit.

"Ahoj Já jsem Bradley a tohle je James,Connor a Tristan."

"Ahoj já jsem Lucy."

Kluci řekli,že si musí něco zařídit tak mě tak nechali s tou nejkrásnější holkou sami.

"Koukal jsem na tebe už od začátku,myslím jsi,že máš úžasný talent."

Panebože já jsem jí ještě ke všemu i obejmul. Dal jsem jí papírek a šel na jeviště

Po koncertě na mě vaážně čekala,tak jak jsem jí napsal na papírek.

Povídali jsme si a dokonce pak i hodně psali a no ted jsem s ní a jsem nejštastnější kluk na světě.


Takže je tu další část.Doufám,že se vám líbila.Budu ráda za Komenty a Votes :* I LOVE YOU !!


Můj splněný sen 2 (FF Ross Lynch and R5)Kde žijí příběhy. Začni objevovat