Multimedia: (Konserden bir foto)
BTS- Dope
1 HAFTA SONRA
Bugün konsere gitme zamanıydı.Saate bakıp saymaya başladım tam 6 saat daha vardı.Niye kalbim gümgüm çarpıyordu.Yoksa konser için mi heyecanlıyım? Hayır ! Olamaz! Telefonum çalıyordu.Ruh ikizim yazısı Tuanaydı.Tuana:
'Bize gelsene burada hazırlanalım'düşündüm.
'Tamam geliyorum ' dedim.
Konser için giyincek kıyafetlerimi aldım. BTS yazılı tişörtü giycektim tabikide. Tuana'nın evine gittim. Kapıyı çaldım.Tuana kapının önüne gelip:
'Kim o?'
'Ruh ikizin benim'gülerek dedim.
Tuana kapıyı açtı ve boynuma atladı. Kaç yıldır Tuana'nın evine girmedim.Tam 2 yıl oldu sanırım. Tuana odasına girdiğimde BTS posterleri duvarlara,dolaplara yer kalmayacak bir bile yerlere yapıştırmış.Tam salak Tuana. Ben getirdiğim kıyafetlerimi işte poşetlerimi yatağa koydum.Tuana atlayarak:
'Allahım!Tam 5 saat kaldı dimi!'
'Evet' trip attım.
Bizde konserin önünde olcaktık.O yüzden şimdilikte hazırlanıyorduk. Bende beyaz dar pantolon giydim. Tuana da tayt giydi. Bizde aldığımız tişörtü giydik. Aynaya baktığımızda ikiz gibi olduk.Güldük. Şaçımızı da dağınık yaptık. Eyeliner çektik, hafif pembe renginde ruj sürdük. Tekrar aynaya baktık.Çok güzel olduk işte.Tam 4 saat kaldı. Biletlerimizi almaya unutmadık tabii almazsak Tuana beni öldürürdü. Supra ayakkabılarımı geçirdim. Tuana da superga ayakkabıları giydi. Nerdeyse geç mi kalıyoruz bizde koşarak otobüse yetişebildik.
Ve konsere geldiğimizde ama daha açmadılar tabikide.' BTS'diye bağıyorlardı.Ayy!Kulak zarım patladı resmen. Birazdan BTS geliyormuş. Tuana hala çok heyecanlıymış. Ha bnmde hala kalbim çarpıyor.Yeter ama ! Bizde tam yani BTS gelirse bizde dokunabiliriz yani en öndeyiz.Neyse bende çok susadım çantamdan su şişesi aldım kapağı açtım. Tuana birden bağırdı:
'BTS mi oo allahım!Yemin ederim geldi'çığlık attı.
Arkamdakilerde beni vurmaya çalışıyordu. BTS kırmızıya halıya geçti.Arkamdan beni öyle çok sert itti ki bende BTS'den bir üyesi ama adı bilmiyorum işte bilseydim Allah kahretsin! Üstüne düştüm.Hala elimdeki su şişesi de üzerinde de su döküldü.
YAZAR AĞZINDAN
BTS kırmızı halıya geldiler.Bundan dolayı fanlar çağırıp, bağırıp, çarpmalar oluyordu. Hilal ve Tuana heyecanlıydı.Ama Hilal elindeki su şisesi ağzı açıktı ve BTS üyesinden V üstüne düştü.Hilal elindeki su şişesi V'nin kıyafetlerine döküldü. Tuana şok oldu. Hilal ve V yüzyüze geldiler fakat burun burnuyla yapıştılar. Hala kalkmadılar.Hilal V'yi aşık olmaya başlar.V'de Hilal'i koreli olduğu anlar ama Hilal koreli değil. V korece konuşunca Hilal anlayamıyor. Tuana 'Hilal!'diye bağırır. Hilal sesi duyduğunda hemen V 'nin üstünden kalkar. BTS üyelerinde V 'yi bakınca şok oldular.Onlarda da koreli sanıyorlar. Hilal ona 'Özür dilerim'der.Ama V türkçe bilmediği için V de ona 'Ne yapıyorsun kızım ya serseri seni!' korece der. Ama Hilal anlamıyor.Fanlar hala Hilal'i kıskandılar.Dedikodular başladı.V üzerindeki ıslandığı kıyafetleri görünce aşırı sinirlenir.Konsere geç kaldılar fakat BTS üyeleriyle birlikte üzerine değiştirmek için giderler.Hilal V'yi aşık oldu. Tuana da kıskandı.Ama araları yani arkadaşı bozulmaz.
HİLAL AĞZINDAN
Çok utandım. Tuana beni öldürcek. Tuana kızgındı.
'Oha !Sen nasıl V 'nin üzerine atlarsın kızım ya !!'
'Ya bilerek yapmadım ama arkadamdakiler ittiler.'yalandan ağladım.
Tuana beni sarılır bende sımsıkı yine sarılırız. Ha o üstüne atladığım kişiyi ismi V'ymiş. İsim ne lan öle. Aşık oldum sanırım.Yok!Hayır öle bir şey yok hayır NO NO!! Bizde tabii en öndeyiz konser başlamak üzere. BTS konsere geldi.Hala kalbim çarpıyordu. V ordaydı.Gözlerim hala ayıramadım. Tuana hala heyecanlı ve çok mutlu görünüyordu. Bende mutluyum sanırım. Çok eğlendik.BTS çok güzel dans ediyordu.Ama V daha güzel dans ediyordu. Ama ben korece bilmiyorum. Tuana evet korece biliyor 4 senedir öğreniyormuş vay be! helal yavruma. Bundan dolayı artık korece öğrenicem. BTS üyeleri hala yorgun görüyordu.Konuşma zamanında korece konuştular ama anlamadım.Ama yanımdaki korece bilen Tuana vardı. Bende BTS ne dediklerini dinledim. Ama BTS üyeleri demişti ki:
'Gençler! Size şans veriyorum biz sizlerden biri şecicez ve bizimle dans ediceksiniz ister misin?' bağırarak söyledi.
Ama ben de istiyorum. Fanlar 'Evet!' diye bağırdı. BTS üyeleri en öndekilerdeki hangisi seçeceğini bilemediler.Ama beni seçsin ya hadi. BTS üyesinden bana işaret gösterdi.Yoksa beni mi istiyorlar ?Hayır bu şaka olabilir! Hala işaret bana gösteriyordu. BTS üyeleri birlikte bana geldiler V bana bakınca tanımaya çalışır.Bende ona el sallamış gibi hareket yaparım. V de hala bana kızgın. Ya ben bilerek yapmadım ki arkamdakiler yüzünden. Neyse eli bana uzattılar.Tuana mutlu oldu. Oha Tuana bir şey demiyor. Fanlar kıskandılar.İyi oldu.
Bts üyelerinin yanıma gelip ama hala utanıyordum. V 'yi baktığımda bana da baktı yine geri döndüm.Neyse Bts üylelerinden biri bana birşey söler ama yanımda çeviriçi yani koreyi türkçeyi çeviriyor. (:D) BTS üyleri :'Sen koreli misin?' der.Ben de utandım.
'Hayır ben koreli değilim. Gözlerim doğal.'dedim.
BTS üyeleri şok oldu bana.Neyse müzik sesi açıldığında BTS üyeleri dans ederler.Gerçekten dans etmek zor bende ne yapacağımı bilemedim.Bende öğrenmeye çalıştım.Ve yapabildim sanırım.V 'yi hala bakıyordum ama gerçekten çok güzel dans ediyordu. Tuana tam salak telefondan bol bol fotoğraflar çekmiş. BTS üyeleri beni çok sevdi sanki ama. BTS üyelerinden biri yanıma gelip telefonu çıkardı bende anladım foto çekicez sanırım .Selfie çektik. Geri kalanıda yanıma geldiler.Bende arkama döndüğümde karşımdaki V mi? Şaka olmalı.Evt V bu. Bende hemen çekildim.BTS üyelerine el salladım. Tuana'nın yanına gittim.Bende yinede el salladım.Ama gerçektende çok mutluydum.Tuana kıskanmamış. Oh iyi zaten o Ruh İkizim.
Konser bitmek üzere ama V'yi göremicem artık ağlıcam. Tuana üzgün hissetiyordu. Çünkü BTS'yi aşırı çok seviyor ama çok eğlenmiştik tabikide. Fanlar çokmutlu gibiydiler. Eve dönmek zorundaydık. Ama ben hala üzgünüm. BTS geri dönüyorlar. Tuanayla eve geldik. Bu akşam Tuana bizde kalcaktı. Tuanayla hıçkırarak ağlıyorduk. Ama yinede mutluyuz. Birden kafama bir fikir geldi....
HİLAL'İN FİKRİ NEDİR? HİLAL'İN HAYALİ GERÇEK OLACAK MI ?
...
OYLAMAYI UNUTMAYIN ฅ'ω'ฅ