Sobota

121 9 1
                                    

Takže, spala som u Sebyho. Bolo mi skvelo. Prišla som k nemu a hneď sme zaľahli a zapli si film. Pozerali sme Titanic. Ten film mam hrozne rada.
"Ako boli na lyžiach?"spýtal sa ma počas filmu a ja som váhala či mu priznať tých chlapcov. Nič strašne to nebolo ale i tak.
"Bolo skvelo, veľa srandy."chvíľku som váhala "zrazil na jeden chalan, ale som v pohode ! Potom ma pozval na čokoládu. Bola tam aj Kim a nič sa nestalo takže skôr ako na začneš obviňovať z toho že neviem tak by si mi mal kúsok dôverovať!"
Vysypala som to zo seba tak rychlo ako sa len dalo.
"Láska, prestaň, jasné že ta nebudem obviňovať. Toho paka čo ta zrazil by som najradšej zabil ale je to v pohode. Keď vraviš že sa nič nestalo."dal.mi pusu a ja som na neho pozerala z vypulenými očami.
"Robíš si zo mňa srandu?"
"Prečo?"
"Ty si vždy vybuchol?"
"Láska, čo chceš...aby som nám pokazil náš večer? Myslíš že nežiarlim? Jasné že áno ale...nemôže to tak byť večne...mojko viem že nie si samozrejmosť ale ja ti verím."
"Krajšie si to povedať nemohol. Ja som už zvyknutá baz žiarlenie....som rada že si nevybuchol a aj to ma teší že mi veríš."
Potom sme sa chvíľku bozkávali a vrátili sme sa k filmu.
"Myslíš, čo by bolo ak by sa Titanic nepotopil?"spýtal sa ma dosť divnu otázku.
"No neviem, všetko na seba nadvezuje tak možno by sme ani neboli spolu."
"V tom prípade som rád že sa potopil."
"Aj ja."
"Včera som stretol Adama."
"Vážne a čo?"
"Bol s nejakým dievčaťom ale aj napriek tomu kus zazeral."
"Seby, to sa ti zdá, prešlo už toľko času, Adam to už určite nerieši."
"No nie som si tým taký istý."
"Buď, keď vravíš že tam bol s nejakým dievčaťom, určite to nebola kamoška."
"No držali sa za ruky."
"No vidíš!"
"Ale to nič nedokazuje."
"Dokazuje, dokazuje to to že žiarliš aj na môjho bývalého, ktorý sa cez to očividne preniesol."
"Láska!"
"Žiadna láska!"
"Ale, on ti chcel dať pusu!"
"Pred rokom aj pol!"
"Nie je to tak dávno!"
"Nie vážne?!
"Achhh...nechápeš to!"
"Chápem ta. Je ti rovnaké ako u mňa. Akú mám ja istotu že ty sa nebudeš olizovať s nejakou inou?!"
"Máš pravdu, prepáč ja len.."
"Viem.."
"Nehnevaj sa.."
"Nebudem sa hnevať!"
"Ľúbim ta úplne najviac Rebeka vieš to?!
"Viem to Seby aj ja teba."
Dali sme si pusu a potom sme už obaja zaspali.
Seby sa práve zobudza tak ahoj.

Ahoj, hrozne sa chcem ospravedlniť za svoju neaktivitu. Tento mesiac a teda prelom mesiacov september a október bol pre mňa dosť hektický. Veľa vecí som nestihala a veľa vecí sa udiala. Ako človek ktorý nemá veľmi rád zmeny som ich ťažko znášala a ešte vždy znášam ale povedala som si že už by bolo na čase pridať novú časť. Dúfam že sa vám páčila a budem sa snažiť pridávať častejšie. Majte sa zatiaľ.

Denník Školskej Ja 2Where stories live. Discover now