1. Bölüm

2.3K 124 12
                                    

Güzel ve güneşli bir haftasonu. Kerem ve Ali dışarıda her zamanki yaptıkları gibi geziyorlardı. Evlerine geri dönüşlerinde gördüler ki yan villa doluyor, eşyalar eve bir bir yerleştiriliyordu.
Ali: Olum yine bi biri taşınıyo şu eve. Kesin yine kırık bi ailedir ha.
Kerem: Ya aynen birisi de düzgün olsun şu eve taşınanların.
Ve yola devam edip evlerine ulaşırlar.
...
Gece olur. Selin ve Zeynep İzmir'de son kez geçirecekleri gecenin vermiş olduğu tuhaf bir hisle uyuyamaz ve Selin konuşmaya başlar:

Selin: Ayy çok heyecanlıyım yeni bi ev, bambaşka bi şehir, conconlarla dolu yeni bi hayat... Nasıl olur sence Zeynep?

Zeynep içten içe üzülüyordu "İzmirli aşkına" veda etmek zorunda olduğu için. İçinde bu düşünceyi saklamak zorundaydı çünkü bunu şimdiye kadar kimseye belli etmemişti kardeşi Selin'e bile. Selin'le eğer eskisi gibi samimi olmuş olsalardı belkide içinde tutmak zorunda kalmıyacaktı bu ağır yükü. Beynini bu düşüncelerle yiyip bitirirken Selin'i duymuyordu bile. Kedisini yanına aldı sanki Selin hiç orda yokmuş gibi kendi halinde takılmaya devam etti.

Selin: Hey Zeynep duysana beni!

Diye birkaç kez seslense de Zeynep aklındaki şeylere o kadar çok odaklanmış olacak ki Selin'in söylediği tek kelimeyi bile duymamıştı. Bu Selin tarafından fazla sinir bozucu bir hal almaya başlamıştı.

Selin: Sonra da Selin niye Zeyneple konuşmuyorsun oluyo demi beni tınlayan olmasın ben herkesi düşüneyim zaten.

Diye söylene söylene uykuya daldı. Zeynep hala uyuyamıyordu. Gün aydınlanmıştı. Selin hala uykuda Zeynep ise ona bakıyor. Biz nasıl oldu da bu hale geldik diye düşünüyor. Selin nefes nefese ve terli bi şekilde aniden uyanır ve yataktan sıçrar. Rüya görmüştü. Yine o aynı rüyayı.
...

İlk bölümüm bitti arkadaşlar. Umarım etkili bi giriş yapabilmişimdir :)

Nefret Aşkı (ZeyKer&AlSel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin